4 põhjust, miks teil võib olla väsimus ja energia puudumine

Lugemisaeg: 2 minutit
4 põhjust, miks teil võib olla väsimus ja energia puudumine

Pole normaalne, et tunnete end kogu aeg väsinuna. Kui olete, siis võib see olla kindel märk sellest, et midagi pole päris korras. Muidugi aitab hõivatud isiklik ja tööelu koos hilisõhtutega kahtlemata tunda end purunemisena ja ärrituvusena, kuid ülioluline on lugeda hoiatussilte ja proovida sellega midagi ette võtta.

Proovige ja töötage välja, miks sa oled väsinud, ja kui te ei suuda tunda põhjust, siis on aeg vaadata natuke lähemale oma dieedile, igapäevastele harjumustele ja sellele, kas mängimisel võib olla olulisem küsimus.

Vitamiinipuudus

Vitamiinid ja mineraalid mängivad olulist rolli ärkveloleku ja äratuse hoidmisel. Kui teil on puudusi teatud valdkondades, võib see teie õnne ja elujõulisuse vastu võtta.

Võtke raud, näiteks. Kui te ei saa sellest piisavalt toitu, võite saada liiga väsinud, aeglane ja isegi tekkida aneemia. Aneemia on tingitud sellest, et hemoglobiinisisaldusega punaseid vereliblesid ei ole piisavalt keha hapniku transportimiseks.

Kui teie keha on selle tagajärjel hapniku nälg, ei saa see normaalselt toimida ja teil võib esineda muid sümptomeid, nagu kahvatu nahk, peavalu, iiveldus, õhupuudus ja pearinglus.

Kui te ei suuda saada toidust vajalikku vitamiinikogust, siis kaaluge igapäevaselt mitme vitamiini kasutamist, et vältida väsimuse ja energia puudumist.

Unepuudus

Soovitamata kaheksa tunni jooksul ööbimine ei tohi põhjustada väsimust, unisust ja ebamäärasust. Sleep mängib suurt rolli säilitamisel kognitiivne funktsioon, teie organi võime parandada ja noorendada, määrata koekahjustusi, kasvatada lihaseid, samuti reguleerida erinevaid hormone ja tagada, et organismi immuunsüsteem saaks toimida nii hästi kui võimalik.

Parema kvaliteediga magamiseks öösel proovige vältida alkoholi joomist. Alkohol võib häirida teie organismi hormoonide taset ja põhjustada häiritud une. Samuti proovige enne voodisse sisenemist lugeda, oma telefonist maha jääda ja sooja vanni sattumist korralikult tuule panna.

Kehv toitumine

Kui olete kiirtoidu ja suitsetavate jookide pakkuja, ohustate oma tervist tõsiselt. Vilets toitumine võib vabastada teie keha olulistest toitainetest ja näha teie energia taseme, sõidu ja välise tervise kiiret langust (halb nahk, kehakaalu langus ja kehakaalu tõus). Kastke kindlasti rasvased, soolased ja suhkrustatud töödeldud toidud kana-salatite, puu- ja köögiviljade, rasvase kala, pähklite ja seemnete ning koduste toitude kasuks.

Dehüdratsioon

Dehüdratsiooni sümptomid võivad olla äärmiselt ebameeldivad ja nende hulka kuuluvad suukuivus, peavalu, peapööritus, kuiv ja tuhav nahk ning väsimus nimetada vaid vähesed. Hämmastavalt moodustab 75% teie kehast H20-st ja teie keha kaotab hingamisel, higi ja uriiniga vett.

Seetõttu on oluline hoida keha veega ja juua vähemalt kaks liitrit vett iga päev. Dehüdratsioon võib avaldada tõsiseid tagajärgi ja võib lõppeda surmaga, mistõttu peaksite välisel ajal olema eriti ettevaatlik, kuuma päeva jooksul, ja kui teil on kalduvus krampidele ja halbale tervisele.

Jäta vastus

Peamenüü

Eelistused

  • Valuuta
  • Keel
  • Kohaletoimetamise riik
Peamenüü

Rahvusvahelised saidid