5 Summer Fitness Fun Ideed

Lugemisaeg: 7 minutit
5 Summer Fitness Fun Ideed

Päikeseline ilm ja suvine sinine taevas annavad meile kõik sügelema, et saada välja ja liikuda. Kas me nautime aega aias, piknikul või rannale suundumisel, on enamik meist loomulikult rohkem soojematel kuudel aktiivsemad. Ja suvel on ideaalne aeg mõnede tervislike harjumuste harjutamiseks, mida saate aastaringselt hoida.

Miks on suvel sobivus? See on lihtsam jääda motiveeritud, kui meie sporditegevused on lõbusad ja mitmekesised. See ei tähenda, et te ei saa igal aastaajal jõusaali nautida, kuid päikesepaisteline, tervitatav ilm ei ole kindlasti valus. Suvi ja fitness lihtsalt käivad käsikäes!

Samuti ütlevad eksperdid, et kümne nädala jooksul pärast uue tervisliku tegevuse alustamist muutub tõenäoliselt harjumus, mida me jätkame automaatselt. [1] Ja kui ees on mitu nädalat sooja ilma, on mõistlik alustada kohe ja lasta sellel suvisel fitnessi motivatsioonil jätkata! Alustage neid 5 suvist treenimisnõuannet.

# 1 Määra mõned lõbusad suvised fitness-eesmärgid

Kõigis sobivuse plaanides on esimene eesmärk seada mõned eesmärgid. Niisiis, seadke suvel lõbusaid fitnessi eesmärke ja hoidke neid ligipääsetavana ja saavutatavana. Teie eesmärgid peaksid olema spetsiifilised, kuid mitte nii rasked, et nad tunnevad, et nad ei jõua ega koormavad. Väikesed kavatsused lähevad kaugele. Määra lihtsaid eesmärke, nagu näiteks aktiivne õues pool tundi iga päev kolm päeva nädalas, ja püüdke proovida midagi uut ja vähemalt kord nädalas, et seda lõbusaks hoida!

Tehke nimekiri suvistest sporditegevustest, mida soovite proovida, ning koostage plaan, et see juhtuks! Või kui soovid tuttavaks tuttavate tegevustega, nagu jalgrattaga sõitmine või jalgsi sõitmine, vali iga kord huvitavaks uus marsruut või sihtkoht. Mida iganes sa teed, on selle leidmise võimaluste leidmine lõbusam ning sõprade ja perekonna kaasamine ka lõbusaks! Kui teie eesmärk on liikuda iga päev, ei ole oluline, kuidas seda teete, nii et olge loominguline!

# 2 Hangi õues ja naudi suve treeninguid

Lisaks väljasõidu füüsilisele kasule ja rohkem liikumisele võib vaba aja veetmine avaldada positiivset mõju ka vaimsele tervisele ja heaolule. [2] Teadlased on seostanud välitegevusi nagu matkamine parema kontsentratsiooni, loovuse, probleemide lahendamise ja multitegumitega. [2], [3]

Kasutage suveajalt ära, et proovida tegevusi, mida te pole kunagi varem proovinud või mis ei ole valik, kui see on külm. Siin on mõned lõbusad välitegevused, et lisada oma suvise treeningu rutiin:

Ultimate frisbee: Keskmine mäng kestab umbes kuus minutit ja põleb umbes 54 kalorit. [4] Kalorite tõrjumisel saate oma silmade käe koordineerimisel tööd teha, kuid sul on nii lõbus, et unustate selle osa kindlasti!

Sulgpalli mängima: 15-minutiline badmintoni mäng põleb umbes 77 kalorit ja see on vaid sotsiaalse mängu mängimisel! [4] Need, kes on über konkurentsivõimelised, põletavad tõenäoliselt veelgi. See on suurepärane mäng, et tuua välja suvel küpsised.

Rannavõrkpall: Haara palli ja sõida mõnede sõpradega rannale! Rannavõrkpall põleb umbes 136 kalorit 15 minuti jooksul või proovige selle asemel võrkpalli! [4] See ei põle nii palju kaloreid (51 iga 15 minuti järel), kuid see on sama lõbus.

Minigolf (või sõidurada): Minigolf on lemmik suveperiood ja see on ka peresõbralik. 20-minutiline mäng põleb 68 kalorit. [4] Või vajuta selle asemel sõidurada!

Paddle Board: See on suur kogu keha treening. See toimib teie tuum, käed, alumine keha - kõik! Kui palju kaloreid te põletate, sõltub sellest, kas te põlvitate või seisate ja kui kõvasti sa ennast tõmbate (alguses lihtne!). Mõned eksperdid on võrdsustanud pool tundi stand-up mõla pardal sõitmist kuue miili. [5]

Kajakimine: Liitu kohaliku järve või jõe uue vaatega liituda juhitud süstaekskursiooniga. Enamik süsta üürid on tundide kaupa ja süsta põleb umbes 255 kalorit iga 45 minuti järel. [4] Tuua sõber ja saada tandem-süsta, et kahekordistada lõbu!

Rulluisk: Kas valite rulli labad või minna vana kooli, rulluisutamine on lõbus välistingimustes igas vanuses ja see põleb umbes 240 kalorit iga poole tunni tagant. [4] Kindlasti kandke mõningaid kaitsevarustusi, kui asjad muutuvad pisikeseks!

Samuti on palju tavasid, kuidas oma tavapärase päeva jooksul rohkem aktiivsust varjata, et täita suvise fitnessi eesmärke. Mõtle, kuidas saate oma tavapärast igapäevast rutiini aktiivsemaks muuta ja kasutada oma lihaseid sagedamini. Proovige kõnede tegemise ajal õues käia ja kõndida. Jalgsi või jalgrattaga tööle, et saada oma iganädalane kauplus või käivitada väikesi töid, kui saate. Või lihtsalt jalutage oma lõunapausi ajal.

# 3 Leia suvise treeningu ideed tervele perele

Mis on parem kui õues lõõgastuda? Perekonna kaasamine! Aita oma peret tervena ja aktiivsena, kui planeerite suvel treeninguid, mida kogu pere saab nautida.

Sõltuvalt vanusest saate lapsi kaasata mõnda ülaltoodud suveprogrammi, kuid on ka teisi tegevusi, mis sobivad ideaalselt perega. Laste vajumine kiigedele toimib teie käte, selja, südamiku ja glutes ning siin on 8 peresõbralikku suveala võimalust, mis annavad teile suurepärase treeningu.

8 Suvepere harjutused

  1. Hopscotch: Ära ole lihtsalt pealtvaataja! Sa saad mängida ka ja nautida jalgade treeningut, saades samal ajal mõnda aega perega.
  2. Silt: See klassikaline mäng on suurepärane, et kõik jooksevad ja kägistaksid.
  3. Racquetball: Mängi oma tagahoovis või võta ranna- või pargipalli, et lõbutseda ja kardio treenida päikesepaistel.
  4. Rounders: Suunake lähedalasuvale pargile mõnda harjutamist või väikest pere mängu improviseerima. Määrake Rounderi hindamise eest tasu!
  5. Jalgpall: Jalgpalli hooaeg võib olla suvekuudel lõppenud, kuid miks mitte jalgpalli välja mängida ja mõnda perekonna lõbusat. Sa ei pea isegi ametlikku eesmärki, kasutage lihtsalt oma kujutlusvõimet. Pallide parkimine pargi aias on suurepärane suvine treening.
  6. Veepallid: Täitke mõned veepallid kuumal päeval ja laske oma aias lõplik lahing. Lihtsalt olge kindel, et igaüks aitab puhastada õhupallid!
  7. Ujumine (või veetamine): Kui teie lapsed on head ujujad, peate basseini juurde ja võtke kaasa ka piljardimänge. Ujumine ja veetamine on suured harjutused.
  8. Saak / tõmme: Olgem ausad, ka lemmikloomad on pered! Mängi hübriidmängu ja tõmba, et su poiss oleks lõbus.

# 4 konkureeri sõpradega suvise fitnessi motivatsiooni pärast

Kui teil on kantav fitness-seade, võisteldakse sõpradega kõige rohkem samme, treeninguid või kaloreid, mis põletatakse iga nädal, on suurepärane võimalus motiveerida ja see võib olla väga lõbus. Võite nutitelefoni alla laadida ka fitness-rakenduse ja ühendada sõpradega interneti teel terve tervisliku konkurentsi jaoks. Üles panused auhinnaga! Võib-olla saab võitja järgmisel nädalavahetusel tasuta brunssi või a enesehooldus.

Uurijad testisid sotsiaalse konkurentsi mõjusid fitnessi motivatsioonile 800 vabatahtliku 11 nädala jooksul, jagades vabatahtlikud nelja rühma, kuhu kuulus 200 vabatahtlikku, kellest üks oli kontrollrühm. [6] Nad testisid individuaalse võistluse, meeskonna toetuse ja meeskonnakonkursi mõju ning kasutasid treeningute registreerimiseks sobivaid veebisaite samade auhindadega, mida igale rühmale anti rohkemate tegevuste eest. Ei ole üllatav, et konkureerivad rühmad võitsid üle, kahekordistades võistlusgrupi tugirühma tegevust. [6]

Niisiis, leida sobiv sõber sel suvel ja võistelda kas online või isiklikult. Teil on nii lõbusam viis, pluss see aitab teil jääda hõivatud ja motiveeritud nende suvise fitnessi eesmärkide poole!

# 5 Naudi tervislikku ja sobivat reisimist

Suvel reisimine on midagi, mida ootame aastaringselt ning aktiivne ja tervislik reisimine võib olla isegi lõbusam kui kodus, sest seal on nii palju uusi kohti, kus on võimalik uurida ja tervislikke kohalikke toiduvalikuid proovida.

Niisiis, tehke mängu plaan, et sõitmise ajal teele jääda! See ei tähenda, et peate planeerima iga reisi aspekti ja võtma spontaansuse ära, tehke lihtsalt väike ettevalmistus, et teil oleks võimalusi. Pühenduge igapäevases tegevuses ja valite oma reisile tervislikumaid, toitvamaid toiduvalikuid. Proovige broneerida hotelli, kus on jõusaal, ja teha mõningaid uuringuid internetis enne tähtaega, et leida parimad võimalused vaatamisväärsuste ja jalgsi uurimiseks. Te saate teha nimekirja tegevustest, millest valida, ning märkida, kus saate hotelli lähedal jalgrattaid või süstad.

Pakkimise ajal pange oma treeningriided ja -jalatsid üleval, et nad oleksid kergesti ligipääsetavad, sest seal ei ole midagi sellist, kuidas pärast saabumist minigitreeningutega sõitmise mõju loksutatakse. Ja kuna reisimine võib olla dehüdratsioon, eriti kui te lendate, siis hüdraadige, enne kui lahkute ja sõidate vee all. Pakkige reisile ka terve tervislik suupiste. Lennukite toit ei ole alati tervislikum, ja lennujaamades ostetud suupisted kipuvad olema kallis.

Ka enne lahkumist andke oma soolestiku tervisele tõuke lisage probiootikumi oma igapäevase heaolu rutiinile. Pole midagi halvemat kui õnnetu mao saamine oma reisi keskel. Võite kaaluda ka a puhastage ja detoksilisaator meeldib reisile sõbralikud õunasiidri äädika kapslid.

Hoolitsege ennast seisakute ja hüdraadiga

Aktiivne viibimine on teie tervise ja fitnessi jaoks oluline, kuid ka seisakuid on oluline. Anna oma kehale palju aega puhkamiseks ja taastumiseks sel suvel ja jääda hüdreeritud, et tervist paremaks muuta. Proovige lõõgastuda Mellow Mag aktiivse suvepäeva lõpus, et magnesium värskendav annus aitaks teie kehal lõõgastuda jastressi. See aitab toetada ka terveid lihaseid ja luud.

Ja hoia ennast ja oma peret hüdreeritud kuuma suve ilmaga, segades vastupandamatuid vee infusioone.

Naudi Summer Fitness Fun

Olge veel tervislikum suvi, proovides ülaltoodud 5 nõuandet, et teha suvel lõbusaks osa. Määra suvine fitness-eesmärgid ja uurige erinevaid suviseid tegevusi, et motiveerida, isegi kui reisite. Kuid pidage meeles, et jääda hüdreeritud, kandke päikesekaitsetoodet ja saage piisavalt aega, et taastada!

Kas teil on jagamiseks rohkem ideid? Rääkige meile allpool olevatest kommentaaridest oma lõbusate suviste sporditegevuste kohta!

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Märkused ja viited

  1. Tervishoiu harjumus: „harjumuste tekkimise” ja üldpraktika psühholoogia. USA Rahvusraamatukogu.(Juurdepääs 06.08.2018) []
  2. Biofiilia: kas visuaalne kokkupuude looduse mõjuga tervisele ja heaolule? USA Rahvusraamatukogu. Riiklikud terviseasutused. (06/08/2018) [] []
  3. Jälgi rada: uuring ütleb, et matkamine võib suurendada loovust. Greatist. (06/08/2018) []
  4. Harjutustest põletatud kalorid. MyFitnessPal. Tuginedes 150 naela kaalule. (06/08/2018) [] [] [] [] [] []
  5. Top 5 veetegevus kalorite põletamiseks. Meeste Teataja.(06.11.2018) []
  6. Kas vajate motiveerimist? Proovige natuke tervet konkurentsi. CBS News. (Juurdepääs 06/11/2018) [] []

Jäta vastus

Peamenüü

Eelistused

  • Valuuta
  • Keel
  • Kohaletoimetamise riik
Peamenüü

Rahvusvahelised saidid