6 võimalust oma metaboolsuse suurendamiseks suvel

Lugemisaeg: 7 minutit
6 võimalust oma metaboolsuse suurendamiseks suvel

Midagi ei meeldi meie suvekappide tolmustamisel, et meid motiveerida terviseesmärkide poole, eks? Ja see on suurepärane! See on ideaalne aeg oma fitness-mängu suurendamiseks. Kasutage hoogu, seadke mõned eesmärgid ja proovige ennast, et alustada uusi tervislikke harjumusi, mis annavad teie tervise- ja treeningtasemed just seal, kus soovite.

Muidugi, sa tead, et pead tegema mõned tööd, et saada kasu, kuid see ei pea olema raske. Väikesed muudatused võivad kaasa tuua elu muutuva tulemuse ning teedel võib teil olla tonni lõbusaid. Alustage, kui lööte oma ainevahetust allpool toodud nõuandeid täies mahus. Kuid kõigepealt räägime ainevahetusest ja miks see on oluline.

Ühendus ainevahetuse ja kaalu vahel

Mis on ainevahetus? Lihtsalt öeldes on ainevahetus protsess, kus teie keha muudab toidud, mida sa sööd (kaloreid) energiaks, ja kasutab seda energiat elutähtsate protsesside ja tegevuste kütmiseks. [1] Teie keha vajab seda energiat isegi siis, kui sa istud.

Hingamine, vereringe, lihaste kokkutõmbumine, seedimine, jäätmete kõrvaldamine, kehatemperatuuri reguleerimine, närvide funktsioon, raku remont ja isegi mõtlemine nõuavad energiat. [2] Ja see on alles algus!

Energia kogust, mida keha vajab kõigi nende peidetud protsesside läbiviimiseks, tuntakse kui ainevahetuse kiirust ja igaüks on natuke erinev. Metaboolne kiirus võib varieeruda sõltuvalt vanusest, keha suurusest ja koostisest, söömisharjumustest ning mõned ravimid võivad mõjutada ka metabolismi. [3]

Kui te võtate iga päev tavapäraste funktsioonide puhul rohkem kaloreid kui teie keha, võite täheldada kehakaalu suurenemist või teil on raskusi kehakaalu langetamisega, kui te ei leia viise, kuidas suurendada oma ainevahetust ja kasutada täiendavat energiat. Niisiis, kuidas suurendada ainevahetust ja põletada rohkem kaloreid? Siin on mõned nõuanded.

# 1 Sööke Metabolismi käivitamiseks hommikusööki

Sellele on rohkem, kui arvate. Hommikusöömine on suurepärane võimalus ainevahetust alustada. [3] Uuringud näitavad, et meie rasvarakud võivad pärast hommikusööki süüa toimida erinevalt ning hommikusöögi söömine võib metabolismi positiivselt mõjutada. [4] Isegi kui hommikueine söömine suurendab teie päeva kalorite koguhulka, võib selle suurenemise kompenseerida põletades rohkem energiat kogu päeva jooksul. [4]

Niisiis, kui teie hommikusöök võrdub tavaliselt kohvi haaramisega uksest välja, andke oma hommikuti tervislik uuendus. Vähemalt vali selle asemel kookospähkliõli või keto kohv. Ideaaljuhul peaksite nautima tasakaalustatud, valgulisi ja kiudainerikkaid hommikusööke, mis aitavad teil ka teie järgmise söögikorra ajal rahul olla ja vähem tõenäoliselt suupisteid.

# 2 Get Outside & Move rohkem metaboolse võimenduse jaoks

Tõesti tahad saada oma ainevahetust? Võta oma keha liikuma! Miski pole parem kalorite tõrjumiseks kui tegevus, ja eelised ei lõpe liikumise lõpetamisel. On mitmeid tegureid, mis puudutavad füüsilist koormust ja ainevahetust.

Lisaks füüsilisele koormusele kuluvale energiale on uuringud näidanud, et meie puhkeoleku ainevahetus võib tõusta kuni 2 tundi pärast treeningut väiksema jääktoimega, mis kestab kuni 48 tundi pärast treeningu lõpetamist. [5]

Samuti liigutades rohkem ehitate rohkem lihaseid ja rohkem lihaseid tähendab veelgi rohkem energiat. Lihasrakud kasutavad palju energiat, põletades rohkem kaloreid kui rasvarakud isegi siis, kui sa istud, nii et seal on eksponentsiaalne efekt. [2]

See on palju metaboolseid eeliseid! Ja parim osa? Nende hüvede saamiseks ei pea sa olema treeningfanaatik. Alustage igapäevast kõndimisharjumust või tehke aega mini-treeninguteks kogu päeva jooksul.

Inspireeritud liikuma? Me arvasime seda! Siin on mõned näpunäited suvise ilmaga, et rohkem liikuda.

Beat Heat, alustades varakult

Päikeselised päevad on oh-nii kutsuvad, kuid mõnikord võib suvine soojus pääseda meie parimate välistingimustes toimuvate kavatsustega. Kui temperatuurid tõusevad, saate endiselt nautida välitingimustes harjutamist varem, kui tempid on tavaliselt madalamad. Boonusena annate oma ainevahetuse hommikuti esmakordselt tõuke ja saan kasu kogu päeva!

Proovige oma lemmikväliseid treeninguid väljaspool

Suvi on ideaalne aeg oma lemmik sisetreeningute tegemiseks väljaspool! Kas olete jõusaalil sõudjana fänn? Sisseregistreerige suvel sõudeklassis! Sa põletad kaloreid ja ehitad lahja lihaseid, proovides midagi uut, ning saate mõned fantastilised vaated. Kui jalgrattasõit on kiirem, liituda väljasõiduga jalgrattaga. Või kui jooga on sinu lemmik, võtke oma jooga matt pargile ja nautige loodusega suhtlemist, kui te oma asanasid täiustate.

Pakkige kott Summer Essentials'iga

Ärge unustage pakendada sooja ilmaga esemeid, et kaasa võtta, kui olete mõneks ajaks väljas. Kandke päikesekaitsetooteid ja tõmmake see uuesti vastavalt juhistele. Pakkige oma lemmik loomulik huulepalsamja hoidke käepärast uuesti täidetavat pudelit, et hüdreeritud jääda.

Vältige soojuse ammendumist suviste tegevuste ajal

Hoidke silma peal ilmaennustuste kohta soojuse nõuandeid ja temperatuuri muutusi kogu päeva jooksul. Soojuse ammendumine on tõeline oht, eriti üle 65-aastastele ja olemasolevatele terviseprobleemidele. [6] Kontrollige neid Nõuanded soojusega seotud haiguste ennetamiseks haiguste tõrje- ja ennetuskeskustest (CDC) ning õppida oma soojusega seotud terviseprobleemide märke Kuumaga seotud haiguste juhend. Kui soojusindeks on kõrge, töötage selle asemel konditsioneeriga siseruumis.

# 3 Hüdraat tervisele ja kaalulangusele

Pole saladus, et teie organism vajab vett ja hüdratsioon avaldab üldisele tervisele suurt mõju. Vesi aitab reguleerida teie sisetemperatuuri ja toetab seedimist, samuti on see hea teie liigestele ja nahale ning palju muud. Kuid kui teil on vaja veel hüdreeritud jääda, on uuringud seostanud suurenenud hüdratatsiooni kehakaalu langusega ja suurenenud ainevahetuse kiirusega. [7]

Hüdrateeritud viibimine on üks lihtsamaid asju, mida saate teha, et toetada oma üldist tervist ja ainevahetust. Sa võid ka soovida lisage veele mõned elektrolüüdid kui sa töötad higi, et täiendada higistamise ajal kaotatud soola ja mineraale.

# 4 Ütle Om & Hoolitse Sind

Nii palju keskenduda oma keha liikumise peatumisele, on oluline meeles pidada, et teie keha ja vaim vajavad ka aega. Kuulake alati oma keha. Kui tunned, et olete tegevusest valus, võta vaheaega. Ära liiguta seda. Pingutage pärast treenimist õrnalt oma lihaseid ja proovige lisada jooga ja meditatiivseid tavasid oma hooldamise rutiinile.

Taastumisaeg võib tulla ka metaboolsete hüvedega. Jooga korrapäraselt tegemine võib aidata kehal kiiremini taastuda stressi tingimustes, aidata stabiliseerida närvisüsteemi ja see võib isegi põhjustada suuremat metaboolset efektiivsust. [8] Samuti saate meelt ja keha tervist puudutavaid jõupingutusi ümardada meditatsiooni abil, mis võib aidata teilstressipuhastage oma meelt ja häälestage oma keha. Lisateave 6 põhilist lõõgastustehnikat.

# 5 Proovige energia vitamiine ja toidulisandeid

Sobivuse ja tervise saavutamisel ei ole sellist asja nagu kohene lahendus, kuid te võite abi saada, toetades oma keha koos vitamiine ja toidulisandeid. Siin on mõned meie lemmikud.

Swanson Ultra Real Food B-kompleks:Meie tegelik B-kompleksi koostis sisaldab B-vitamiine, mis pärinevad mahepõllumajanduslikult kasvatatud quinoa idudest, et toetada energia tootmist, energia ainevahetust, glükoosi ainevahetust, südamet ja vaimset tervist ning aidata säilitada rakkude ja rakkude vahelist suhtlust ajus.

Swanson Ultra Power Energy valem (kofeiin + maitsetaimed):Jäta magusad energiajoogid vahele. Swanson Power Energy Formula paneb hüpped oma liigendisse ilma tarbetute kaloriteta. Need tugevad kapslid pakuvad 50 mg kofeiini (kohvioad) ja teobromiini kakaoubadest ja Brasiilia energiakandja Cha de Bugre'ist.

Swanson Premium L-karnitiin:Ava oma potentsiaali lahja, lihaselise keha jaoks Swanson Premium L-karnitiin! Dieterite ja kulturistide lemmik, see hämmastav aminohape aitab kehal rasva põletada, et lihaseid tõhusaks ja produktiivseks treenimiseks kasutada.

Swanson toitumine Tonalin CLA:Kui otsite rasvade põletamiseks tervisliku raviskeemi jaoks kaalukaid lisandeid, siis ärge vaadake enam! Swanson Tonalin CLA (konjugeeritud linoolhape) on patenteeritud rasvhappe lisand, mis on valmistatud saflooriõli segust, mis aitab keha rasva põletada, soodustades samal ajal lahja lihaste arengut.

# 6 Määra eesmärgid ja omastab mittetulundusvõidud (NSV)

Millised on sinu eesmärgid suveks? Olge spetsiifilisem kui “saada tervislikuks” või “kaalust alla”. Otsusta, mida soovite hooajast ja määrake mõõdetavad, saavutatavad eesmärgid. Eesmärgid on uskumatult motiveerivad. Väiksemate eesmärkide seadmisega teedel on lihtsam hoida oma hoogu teel.

Näiteks, kui teie eesmärk on käivitada suvel 5k, seadke järkjärgulised eesmärgid, et aidata sinna sinna pääseda. Esimese nädala jooksul võib teie eesmärk olla vähemalt pool miili iga päev. Järgmisel nädalal võite seada eesmärgi vaheldumisi jalgsi ja kerge sörkimise vahel igal teisel päeval ja sealt üles ehitada. Alusta sealt, kus sa oled, ja seadke oma pikaajalise mänguga väiksemad eesmärgid ja tähistage mittetäielikke võitu teel.

Mis on mittetasuvõit? Nad on kõik teised eelised, mis juhtuvad teie suuremate eesmärkide saavutamisel. Mitte-mastaabilised võidud võivad olla sisemised või välised ning seotud meele või kehaga. Näiteks võite olla vähendatud stressi või rohkem energiat, mis on tingitud rohkem treeningutest või paremast toitumisest.

Õppimine oma keha kuulamiseks ja tervise säilitamiseks on ka mittetäieline võit. Nõnda naudib hõõguv nahk ja heledamad silmad tervislike muutuste tõttu teie elus. Tervisliku tervise saamine on palju rohkem kui numbrid skaalal või eelmise aasta ujumistrikoo paigaldamisel. Mitteväliste võitude tähistamine aitab meil meeles pidada, et enesehoolduse teekond on oluline.

Kuidas suurendada oma ainevahetust?

Need näpunäited aitavad teil sel suvel suurepäraselt alustada ja oma ainevahetust täielikult käigustada. Alustage iga päev tervisliku hommikusöögiga õigel teel. Välju ja liikuge rohkem, jääge hüdreeritud ja ärge unustage ennast mõneks ajaks taastumiseks. Taastumisajal võib olla ka metaboolseid eeliseid! Määra eesmärgid, et jääda motiveerituks, kuid naudi oma teed mitte-ulatuslikke võitu. Ja uurige energiseerivaid vitamiine ja toidulisandeid, et anda oma kehale abikäsi.

Kui teil on mõningaid ainevahetust suurendavaid näpunäiteid jagamiseks, postitage need allpool olevatesse kommentaaridesse.

* Toidu- ja ravimiamet ei ole neid väiteid hinnanud. Need tooted ei ole mõeldud haiguste diagnoosimiseks, raviks, ravimiseks või ennetamiseks.

Märkused ja viited

  1. Mis on ainevahetus? Mayo kliinik.(Juurdepääs 06.01.2018) []
  2. Ainevahetus ja kaalulangus: kuidas kaloreid põletada. Mayo kliinik. (Juurdepääs 06/01/2018) [] []
  3. Mis on ainevahetus? Mayo kliinik. (Juurdepääs 06/01/2018) [] []
  4. Kuidas söömine hommikusöök aitab teie ainevahetust. Aeg Tervis. (Juurdepääs 06/01/2018) [] []
  5. Füüsiline aktiivsus ja puhkeaja metabolism. PubMed. (Juurdepääs 06/04/2018) []
  6. Kas olete valmis suveperioodiks? AARP. (Juurdepääs 06/04/2018) []
  7. Suurenenud hüdratsioon võib olla seotud kaalulangusega. USA Rahvusraamatukogu. (Juurdepääs 06/04/2018) []
  8. Joogipraktika pikaajaline mõju tervete katsealuste ööpäevastele ainevahetuse kiirustele. Jooga rahvusvaheline ajakiri. USA Rahvusraamatukogu. (Juurdepääs 06/04/2018) []

Jäta vastus

Peamenüü

Eelistused

  • Valuuta
  • Keel
  • Kohaletoimetamise riik
Peamenüü

Rahvusvahelised saidid