6 pruudi ilu- ja treenimisnõuannet

Lugemisaeg: 8 minutit
6 pruudi ilu- ja treenimisnõuannet

Oled kuupäeva määranud, värvid valinud ja ehk isegi kleidi kätte saanud. Olete alustanud hämmastavat algust, kuid me teame, et teil on veel palju teha. Ja teie suurim päevade arv on siin, enne kui te seda teate! Sellepärast on oluline alustada varakult ja see kehtib ka selleks, et oma sära sisse saaks.

Muidugi tahad oma pulmapäeval oma kiirgust kõige paremini välja näha ja tunda ning kõige muu toimumisega on lihtne aega kaotada ja lasta enesehooldusel pragudest libiseda. Nagu enamiku pulmaplaneerimise ülesannete puhul, aitab nimekirja olemasolu veenduda, et te ei unustaks midagi, sealhulgas iseennast.

Siin on meie pulmakaunistuste ja tervisenõuannete loend, mida saate kohe alustada. Lisage need oma pruudi iluplaanile ja saate selle tervisliku kumaga edasi liikuda.

Toida juukseid, nahka ja küüsi

Kes ütleb, et ilu on ainult naha sügavus? Teie juuste, naha ja küünte tervis ütleb palju teie üldise tervise kohta ja see, et see näitab nahataset, ei tähenda, et see seal peatub! Toitumise kaunistamine algab seestpoolt.

Kui täidate oma toitumislüngad ja kulutate aega mõne A-listeri koostisosaga tutvumiseks, et saada säravaid juukseid, säravat nahka ja paksemaid naelu, saate oma hea väljanägemise ja tunnete end paremana. .

Siin on meie lemmik pruudi ilu koostisosad, mida proovida:

Linaseemneõli pulmapäeva nahale

Linaseemneõli aitab nahka kahel viisil. Täiendusena linaseemneõli on suurepärane allikas oomega-3 asendamatud rasvhappedja uuringud näitavad, et see võib aidata nahka hüdraatida ja silendada, vähendades samal ajal naha tundlikkust.[1] pluss, võite kasutada linaseemneõli paikselt lukustub hüdratsioon, et nahk püsiks kindlalt ja elastsena. Mõlemal juhul ei saa te valesti minna.

A-vitamiin ja naha tervis

See karotenoidne vitamiin mängib suurt rolli naharakkude tervislikul tootmisel. A-vitamiin aitab stimuleerida ja toetada rakke, mis vastutavad nahakoe ja kollageeni arengu eest.[2] Ja kui olete kunagi kuulnud retinooli eredatest eelistest nahale, võite olla üllatunud, kui teate, et retinool on tegelikult A-vitamiin. Retinooli nahakreem on üks meie lemmik pruutide ilutoodetest.

Hüaluroonhappe seerum pulmapäeva naha säravaks

Hüaluroonhape on naha loomulik komponent, mis aitab säilitada vedeliku tasakaalu naharakkudes. Vaatamata sellele pisut karmile kõlavale nimele ei koormata see teie nahka. Paikne hüaluroonhappe seerum aitab nahka pehmendada ja rahustada, andes teile kauni, tervisliku kuma, mis sobib ideaalselt teie pulmapäevaks. Proovige sisse Swanson Premium hüaluroonhappe seerum.

Kohv pruudikaunitele

Kohv, ütlete? Absoluutselt! Ja seda mitmel põhjusel. Kohvis olevad antioksüdandid võivad aidata nahka kaitsta vabade radikaalide eest, mis võivad aidata kaasa vananemismärkidele.[3] Samuti on kohvil kerge diureetiline toime, mis võib aidata teil vältida vedelike säilimist ja paiksed kofeiini silmakreemid võib aidata silma all olevate ringide korral.[4] Kes teadis, et teie pruudi ilu saladus võib olla nii lihtne? Tutvuge artikliga Mis on Keto kohv? kuidas oma hommikukohvi hoogustada.

Biotiin ilusatele juustele, nahale ja küüntele

Vähestel toitainetel on selline tähe maine nagu biotiin kiirguse suurendamiseks. Tegelikult oli see kunagi tuntud kui Vitamiin H, mis on nimetatud saksakeelsete sõnade Haar (juuksed) ja Haut (naha) järgi biotiinkasu juustele ja nahale.[5] Biotiin aitab naharakkudel toitaineid omastada ning stimuleerib juukseid ja küüsi, aidates teil enne pulmapäeva kaunistada.[6] Võite leida biotiin mõnedes teie lemmik ilutoodetes, kuid biotiinilisandid on tee optimaalse saavutamiseks biotiin kasu.

Keratiin teie pruudi iluplaani jaoks

Keratiin on valk, mis moodustab teie juuksed, naha ja küüned.[7] Võib-olla mitte sound kõik see glamuurne, kuid keratiin pakub nii tugevust kui ka vastupidavust, aidates hoida juukseid ja küüsi tugevamana, parandades samal ajal naha kvaliteeti, niiskuse säilimist ja elastsust.[7] Võib-olla olete kuulnud salongi keratiinihooldustest juustele, kuid võite oma keha sisemist keratiinivarustust tugevdada keratiinilisandid. Lisage see kindlasti oma pruudi ilu jaoks hädavajalike toodete nimekirja!

Need ilutoitained on meie lähenemisviis pruudi ilu tervisele. Lisateavet nende kohta leiate saidist Briljantsed ilu põhitõed: meie viis peamist koostisosa säravatele juustele, nahale ja küüntele.

Aktiivne

Miski ei löö higi purustamiseks, et nahk särama hakkaks. Kui tunnete end iga päev liikumiseks, näete end tugevamana, energilisemana ja säravamana. Boonusena vabastab treening meeleolu tõstvast ja stressi- hormoonide tühistamine, mis võib aidata teil vältida võimalikke bridezilla-hetki.[8] Ja olgem ausad - meil kõigil on neid!

Kasu tundmiseks ei pea te tundide kaupa iga päev treenima. Saate palju ära teha 15 minutiga või vähem. Kui mahute iga päev kahte 15-minutilisse treeningusse, on teil hea viis selle pruudi ilu ajakava surnuks löömiseks.

Vaadake Liiguta rohkem: kuidas iga päev rohkem liikuda lihtsate viiside jaoks, kuidas vargilises komplektis hiilida ja iga päev rohkem liikuda.

Ehitage kõhn lihas

Iga päev aktiivne olemine on suurepärane algus kõhna lihase ehitamiseks. Mida rohkem liigute, seda rohkem kaloreid taskulambid kulutavad. Kas soovite seda üles võtta? Lisage oma igapäevasesse rutiini mõned vastupidavustreeningud, mis aitavad rohkem lihaseid üles ehitada. Lihaseid kasvatades hakkavad loomulikult rohkem kaloreid põletama ka siis, kui trenni ei tee, kuna lihas põletab rohkem kaloreid kui rasv.[8]

Samuti saate intervalltreeninguga - vaheldumisi kõrge ja madala intensiivsusega treeningu vahel - muutuda kiiremaks ja saada rohkem lihaseid. Kuid hea trenni saamine on vaid osa pildist. Oluline on ka hüdraatuna püsimine ja tervislikumaks söömine. Ja õppida tundma energiat toetavad toidulisandid oma ainevahetuse kiireks käivitamiseks. Loe Ole kõhn, keskmise keha masin lisateabe saamiseks kõhna lihaste ehitamiseks.

Söö tervislikumalt ja armasta oma soolestikku

Iga päev toites oma keha toiteväärtusega ja tõeliste toitudega, saate oma energiataseme hoida ja toita seda säravat pruudi ilu, mida me kõik soovime. Töötlemata või minimaalselt töödeldud toidud on täis antioksüdante, kiudaineid, häid rasvu, valke ja kõiki olulisi toitaineid, mida vajame, et terveks jääda ja hõõguda.

Mida saab veel teha, et aidata oma keha tuumani toita? Ehitage probiootikumidega tervislikum soolestik! Teie soolestikus elab triljoneid nii häid kui ka halbu baktereid. Tervisliku, tõelise toiduga dieedi söömine aitab toita head floorat ning probiootikumide lisamine oma pruudi tervise- ja ilurutiini võib aidata toetada tasakaalustatud soolestiku mikrobiomi, mis soodustab seedimist, immuunsüsteemi talitlust ja palju muud.[9] Siit leiate kõik üksikasjad Usaldage oma soolestiku tervist: rajage probiootikumidega tervislikum soolestik.

Vaadake ka Päris toit: taaselustamine või revolutsioon? ja Paki oma sahver kokku: kuidas teha tõelist toidumahutit ideede saamiseks tervisliku pruudi toitumisplaani varumiseks.

Võtke omaks enesehooldus

Pulma planeerimine võib olla stressi tekitav ja seda kõike stressi võib seda lisada, jättes tunne, et tunnete end vähem kui teie parim, lisaks võib see teie nahal ilmneda. Omaks enesehooldust, mida hoida stressi lahe ääres. Pange aega nii väikestele kui ka suurtele asjadele, mis muudavad teie üldist heaolu tõeliselt. Harjutage sügavat hingamist, mediteerige, alustage teadveloleku päevikut, registreeruge iga päev oma emotsioonidega ja toidake oma meelt ja keha, et viljeleda keskuse ja enesearmastuse alust.

Riipige ära mõned salajased relvad enesehoolduseks, näiteks aroomiteraapilised eeterlikud õlid ja Mellow Mag, magneesiumipulberjook, mis soodustab igapäevast rahulikkust. Pakkige kaasa mõned tervisesõbralikud asjad, mida saaksite reisilt kaasa võtta. Pange mõni tilk lavendli eeterlikku õli riidele ja torkige see kotti ära. Lisage natuke Mellow Mag oma veepudeli juurde ja võta see kaasa. Ja tehke oma lemmikust chillimuusikast esitusloend, mida saate väljasõite ajal olles kuulata.

Hankige rohkem ideid Hoolitse U: 6 viisi enda hooldamiseks, Öelge Om: 6 näpunäidet, mis aitavad teil lõdvestuda ja stressi vähendada ja Leidke oma igapäevane rahulik koos magneesiumiga.

Öelge Ilu Unele jah

Ilu une idee pole müüt. Uni teeb meie keha heaks palju asju ja parem nahk on üks neist. Kui te ei saa piisavalt magada, ei saa teie naharakud parandamiseks ja taastamiseks vajalikku seisakuid. Lisaks sellele kaotavad inimesed, kes ei saa piisavalt magada, naha niiskuse ja vananemisnähud kui inimestel, kes ei saa piisavalt magada maga piisavalt.[10] Ja see on viimane asi, mida pruut enne pulmi soovib!

Uni viib ka parema keskendumise, mälu, immuuntervise, paremate suhete, vähem õnnetuste ja veel palju muud juurde.[11] Seega tehke oma pruudi terviseplaani prioriteediks igal õhtul kindlad 7–9 tundi magamist. Saate parema kinnisilmi seada, käivitades öise rutiini, mis annab kehale märku, kui on aeg hakata maha keerama. Hankige näpunäiteid oma öise rutiini kohta ja õppige kõike uinutamise eeliseid Armastus Zzzide kohta: unehäired ja unehäired kõigile.

Kui teil on probleeme magamisega, tutvuge mõne meie unelahendusega et saaksite rohkem zzzisid püüda, nt ajaliselt tõestatud melatoniin või lõõgastav magneesium.

4 täiendava näpunäidet pruutidele

Käivitage oma pruudi tervise- ja ilurutiin ning saate hõõguda toidulisanditega, mis aitavad keha toita, terveid ja kauneid juukseid, nahka ja küüsi toetada, hoida seedesüsteemi tipptasemel ja pagendada. stressi pulmade planeerimine. Siin on meie lemmiklisandid pruudi ilu ja tervise jaoks.

Swanson Ultra Real toidu multivitamiinid

Mis sisaldab vitamiine ja mineraale orgaanilistest toiduallikatest, meie Päris toit Multi edendab terveid juukseid, nahka ja küüsi, toetab immuunsussüsteemi, parandab luude tervist ja sisaldab ravimtaimede kolmikut stressi ja kuseteede tervis, samuti pakuvad nad võimsaid antioksüdante.

Swansoni ülikerge toidubiotiin

On ihaldatud oma võime eest edendada naha, juuste ja küünte tervist, biotiin on osa vitamiin B-Kompleks, mida peetakse ka loodusliku energiatootmise, tervisliku ainevahetuse ja vaimse tervise toetamiseks. Swanson Real Food Biotin pärineb 100% orgaanilisest Hummingbird Tree'st (Sesbania grandiflora).

Seedetervise jaoks mõeldud probiootikumid Swanson

Probiootikum Swanson seedetrakti tervisele aitab seedetrakti seedimist toetada 16 hoolikalt valitud tüvega, millele lisanduvad prebiootilised fruktooligosahhariidid (FOS), et toita probiootilisi organisme, et tagada nende õitseng.

Swanson Premium Mellow Mag

Mellow Mag alates Swanson Health Products on valmistatud suurema kontsentratsiooniga kergesti segunevast magneesiumipulbrist kui juhtivad magneesiumijoogid, tagamaks, et saate piisavalt keha kõigi lõõgastusvajaduste rahuldamiseks. Lisaks sellele saab kahe suurepärase maitsega maitsta - vaarika limonaad ja apelsin - vahel Mellow Mag - teretulnud lisand teie lõõgastusrutiinile (ilma et saaksite rohkem tablette alla neelata!).

Tervise- ja ilunõuanded, mida enne pulmi proovida

Tervisliku ilu kasvatamine seestpoolt välja annab teile suurel päeval ilme ja tunde nagu pulmaautomaat. Niisiis, unustage pulmakrahvidieedid ja muutuge tervislikuks, säravaks pruudiks koos nende pruutide ilunippidega, mis kleepuvad teiega kaua pärast kimpide viskamist.

Mis on teie plaan saada oma pulmas tervislikul viisil sära? Jagage allpool oma pulmaeelseid tervise- ja ilunippe!
Meie filosoofia on, et peaksite oma keha eest hoolitsema, sest see on ainus püsiv kodu, mis teil on. See innustas teda toitumisalasest karjäärist ja lõpuks ka viis Swanson Tervis.

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Märkused ja viited

  1. Linaseemneõli lisamine vähendab naha tundlikkust ning parandab naha barjääri funktsiooni ja seisundit. PubMed. (Juurdepääs 2014/14/14) []
  2. Looduslikult vananenud naha paranemine A-vitamiiniga (retinool). PubMed. (Juurdepääs 12/11/2017) []
  3. Antioksüdantide roll nahas: vananemisvastane toime. PubMed. (Juurdepääs 2014/14/14) []
  4. Infraorbitaalsed tumedad ringid: ülevaade patogeneesist, hindamisest ja ravist. USA meditsiiniraamatukogu. (Juurdepääs 2014/14/14) []
  5. Vitamiin H. Nahakeskus. (Juurdepääs 3/2/2018) []
  6. Biotiin: WebMD.(Juurdepääs 12.11.2017) []
  7. 7 Treeningu varjatud eelised. WebMD. (Juurdepääs 12/27/2017) [] []
  8. 8 viisi kalorite põletamiseks ja rasva vastu võitlemiseks. WebMD. (Juurdepääs 2014/14/14) [] []
  9. Inimese tervislik mikrobiom. USA meditsiiniraamatukogu. Riiklikud tervishoiuinstituudid.(Juurdepääs 27.02.2018) []
  10. Esteé Lauderi kliiniline uuring leiab seose unepuuduse ja naha vananemise vahel. Ülikoolihaiglad. (Juurdepääs 2014/14/14) []
  11. Kuidas mõjutab unehäire keha? (Juurdepääs 01/05/2018) []

Jäta vastus

Peamenüü

Eelistused

  • Valuuta
  • Keel
  • Kohaletoimetamise riik
Peamenüü

Rahvusvahelised saidid