6 Tervislikud viisid sõpruse tähistamiseks

Lugemisaeg: 6 minutit
6 Tervislikud viisid sõpruse tähistamiseks

8. juuni on Rahvusliku Parima Sõbra Päev, mis on loodud selleks, et ära tunda, kui olulised on meie lähimad sõbrad meie vastastikuse õnne ja heaolu nimel. Tegelikult on meie sõprade tähistamise kalendris rohkem kui üks päev. On Rahvusvaheline Sõpruspäev või Sõpruspäev (5. august)th) ja seal on isegi rahvusvaheline sõpruskuu (veebruar).

Miks nii palju päevi meie sõpru tähistada? Ükskõik, kuidas te seda vaatate, oleme tugevamad koos. Väikestest asjadest kuni monumentaalsete hetkedeni elus oleme üksteise vastu. Me tõstame üksteise vaime, teeme koos raskeid otsuseid, isegi veetame üksteise taimi - ja me oleme tegelikult tervislikumad, kui meie suhted on tugevad.

Niisiis, kasutage seda võimalust, et üllatada oma sõpru ja andke neile teada, kui palju nad teile tähendavad. Olenemata sellest, kas tähistate sõpruse päeva või otsite ideid, et tähistada sõpruse aastapäeva, on siin mõned terved viisid, kuidas neid hoolitseda.

Tähistage ilusat sõprust isehoolduspaketiga

Sa ei saa tühjalt tassi valada, eks? Seetõttu on enesehooldus nii tähtis! See kehtib nii sinu kohta and your BFF. Give your bestie the best with a thoughtful self-care pakett. Create a spa in a bag with self-care essentials and include tips for making the most out of your gift.

Kui tunnete end salakavalana, võite teha kaarte enesehooldusega, kaasa arvatud see, kuidas meelt hoolikalt laadida ja oma keha ja vaimu toita, ning nõuandeid enesearmastamise harjutamiseks.

And as for that care pakett, here are our picks to include:

Aroomiteraapia eeterlikud õlid

Eeterlikud õlid on praktiliselt lõputud. Nad on suurepärased, et toetada lõõgastust ja stressi leevendust, aidates meeleolu ja heaolu, ning nad võivad isegi toetada immuunsüsteemi ja vereringe tervist. [1], [2], [3] Igal eeterlikel õlidel on unikaalsed omadused ja kasulikkus - teepuuõli naha tervisele kuni geraniumini, mis tasakaalustab vaimu ja keha, ning lavendel või kummel lõõgastumiseks. [4]

Vannisoolad

Julgustada väga vajalikke seisakuid, lisades vannisoolad. Proovige a Himaalaja kristallvannisool ravivad mineraalid vanadest meredest või paarist Magnesium helbed (Epsomi soolad) eeterlike õlidega lõõgastava ja värskendava keha ja vaimu jaoks. Võite ka DIY Bath Bombs jaoks erilist puudutust!

Näomaski

Milline oleks parem viis tunda hellitatust kui näomaski? Proovige mineraalset maski puhastada poorid, niisutada ja rahustada naha roosivee maskiga, puhastada aktiivsöemaskuga või tehke kokku heledat kollajuuri!

Biotiini kaunistamine

Andke paksemate juuste kingitus, tugevamad küüned ja tervislikum nahk! Biotiin, tuntud ka kui vitamiin B-7 või Vitamiin H, teeb imet meie välise sära jaoks.Biotiin aitab naharakkudel saada vajalikke toitaineid ja stimuleerib juuste ja küünte kasvu. [5]

Trendikad unerežiimid

Aidake kasvatada tervislikku une, pakkudes une, mis on hädavajalik magnesium lõõgastumise edendamiseks ja meeleolu rahustamiseks. Sa võiksid sisaldada ka rahustava une abi teed 100% sertifitseeritud orgaaniline kummel tee.

Plaani päev läbi, et tähistada sõprust

Nautige päevaga reisimist koos matkaga, et uuesti loodusega ühendust võtta. Täiusliku päevareisi leidmiseks vaadake oma piirkonna veebisaite matkaradadest. Võid isegi rentida mõisahooneid või süstad vee-seikluseks või jääda kuivale maale ja minna maalilisele jalgrattamatkale. Kui seiklussport ei ole sinu asi, saate nautida suurepäraseid õuesid, võttes koos väljas jooga klassi või lihtsalt minna kena ja kaua kõndida.

Aktiivsus on kahekordselt kasulik, kui jagate kogemusi, nii et mõtle lõbusaid uusi viise, kuidas teie ja teie treeningsõber saavad välja tulla ja oma keha liikuda. Ja kui olete selle juures, pakkige terve tervislik suupiste!

Saada sõbraliku päeva tähistamiseks südamlik märkus

Kui tihti võtate aega oma päevast lihtsa, kuid mõjuka teo kohta, mis ütleb kellelegi, keda sa neid hindad? Maailm oleks parem koht, kui me kõik teeksime seda sagedamini. Võib arvata, et see on lihtsalt sõnad, kuid sõnade jõu taga on positiivseid ja negatiivseid teaduslikke uuringuid. [6], [7] Ja sõnad võivad teie aju tegelikult muuta! [7]

Barbara Fredricksoni, Ph. D., ühe asutaja sõnul Positiivne psühholoogia, meil on vaja vähemalt kolme positiivset mõtet ja tundeid, et võidelda igasuguse negatiivsuse väljendusega. [7] Mida see meile tähendab? Paljud meist ei pruugi meie päevades piisavalt positiivset. Tõsised, positiivsed sõnad on motiveerivad ja aitavad meil elus väljakutsetega silmitsi seista. [8] Nad aitavad kujundada meie uskumusi (isegi enda kohta), mõjutada meie käitumist, inspireerida emotsionaalseid vastuseid ja aidata kujundada meie maailma. [9]

Niisiis, miks mitte levitada õnne, kasutades positiivseid sõnu oma sõprade tõstmiseks? Veelgi parem, saada mõnda kena kirjatarvikut ja kirjutage käsitsi kirjutatud märkus, et muuta see isiklikumaks. Teie käsitsikiri on nii ainulaadne kui teie ja käsitsi kirjutatud märkmed on nende päevade saamiseks haruldased. Ainuüksi see näitab, et sa tahad aega, et näidata neile, mida sa hoolid. See on see, mida su sõber saab jälle ja jälle avastada.

Tee oma Bestie jaoks tervislik hiline hommik

Teil võib olla pisikesi hõrgutisi oma pungadega, kuid kas sa oled kunagi olnud made brunch neile? Seal on midagi loomulikult erilist, et kutsuda sööki. Võite süüa ka oma sõbra juurde, kui keetmine toimub nende koha peal, ja valmistage osa lõbusast toiduvalmistamisest! Lihtsalt näidake üles kõik koostisosad käes ja järele jõuad, kui te prep ja küpsetate koos.

Mõlemal juhul on teie parim tervislik hiline hommik ja kõnelemine tundide kaupa (vabatahtlik mimosas) suurepärane võimalus näidata oma tunnustust ja veeta aega koos. Sa vőid seda lihtsalt hoida mängu muutvad avokaado röstsai retseptid, näidake ära oma küpsetamisoskused ja tehke sellest taevane leiba tervislik banaanileibvõi tõmmake üles ebaühtlaselt maitsev ja tervislik hommikusöök.

Asi on saada kvaliteetset aega koos. Ja nagu selgub, võib keegi muu keetmine teile ka muul viisil kasu saada! Kena asjade tegemine teistele inimestele, nagu toiduvalmistamine, võib sind tunda õnnelikumaks ja seotumaks, kuid toiduvalmistamise toimingul võib olla mõningaid eeliseid, kaasa arvatud vaimse heaolu edendamine meelelahutuse kaudu, mis loomulikult kaasneb lõhnade, maitsete ja maitseomadustega. tekstuuride valmistamise ajal. [10]

Kallistage oma sõpru rohkem

Kas olete kallistustega helde? Kui ei, siis võib-olla peaksite uuesti kaaluma! Seal on tegelik teadus, miks hugging teeb meist nii hea. Hugging vabastab tundlikke hormone nagu oksütotsiin, mis võib vähendada stressivähendage südame löögisagedust ja võib isegi alandada vererõhku! [11]

Niisiis, kui te ei tee midagi muud oma sõpradele riiklikus parima sõbra päeval (või isegi kui te seda teete), anna neile suur kallistus ja ütle neile, et nad on teretulnud. Mõnikord on see vähe asju, mis teevad kõik vahe.

Miks on sõpruse tähistamine oluline?

Hoolimata sellest, et tugisüsteem ja keegi, keda te teate, on ilmselge kasu, võib meie suhe tervena mõjutada meie füüsilist ja vaimset tervist viisil, mida me ei võiks kunagi ette kujutada!

Uuringud on korduvalt seostanud tervislikke suhteid parema füüsilise ja vaimse tervisega ning ebatervislikud suhted muudavad meid rohkem rõhutatuks, mis võib aidata kaasa muudele probleemidele, nagu näiteks nõrgem immuunsus ja suurenenud vererõhk. [12] 7,5 aasta jooksul läbi viidud murettekitav uuring näitas, et tervete suhetega inimestel oli 50% suurem tõenäosus ellujäämiseks olenemata muudest tervise- või demograafilistest teguritest! [12]

Tervete suhete toetamine on hea kõigile kaasatud inimestele ja riiklik parim sõprade päev on selle meeldetuletus. Kuid me soovitame teil iga päev sõprust ja tervislikke suhteid tähistada!

Me oleme tõesti Lihtsalt. Tervislikum. Koos.®

* Toidu- ja ravimiamet ei ole neid väiteid hinnanud. Need tooted ei ole mõeldud haiguste diagnoosimiseks, raviks, ravimiseks või ennetamiseks.

Märkused ja viited

  1. Mis on aroomiteraapia? WebMD.(Juurdepääs 02.02.2018) []
  2. Aroomiteraapia mõju ärevusele, depressioonile ja füsioloogilistele parameetritele eakatel koronaarsündroomiga patsientidel: randomiseeritud kliiniline uuring. Rahvusvaheline hoolduspraktika ajakiri. (Juurdepääs 06/06/2018) []
  3. Aroomiteraapia massaaži immunoloogilised ja psühholoogilised eelised. USA Rahvusraamatukogu. (Juurdepääs 2/2/2018) []
  4. Aroomiteraapia: täielik juhend tervendavale kunstile. Kathi Keville, Mindy Green. (Juurdepääs 2/2/2018) []
  5. Biotiin: WebMD. (Juurdepääs 12/11/2017) []
  6. Sõnade püsiv mõju tunnetele: sõnad võivad hõlbustada kokkupuute mõju ohustavatele piltidele. USA Rahvusraamatukogu. (Juurdepääs 06/06/2018) []
  7. Sõnad võivad teie aju muuta. Psych Central. (Juurdepääs 06/06/2018) [] [] []
  8. Kõige ohtlikum sõna maailmas. Psühholoogia täna. (Juurdepääs 06/06/2018) []
  9. Negatiivsete sõnade hirmutav jõud. Goop. (Juurdepääs 06/06/2018) []
  10. Köögiteraapia: vaimse heaolu valmistamine. Psühholoogia täna. (Juurdepääs 06/06/2018) []
  11. Sagedasemad partneri kallistused ja kõrgemad oksütotsiini tasemed on seotud madalama vererõhu ja südame löögisagedusega premenopausis naistel. PubMed. (Juurdepääs 12/27/2017) []
  12. Sotsiaalsed suhted ja suremusrisk: meta-analüütiline ülevaade. PLOS Medical Journal. (Juurdepääs 06/06/2018) [] []

Jäta vastus

Peamenüü

Eelistused

  • Valuuta
  • Keel
  • Kohaletoimetamise riik
Peamenüü

Rahvusvahelised saidid