9 parimast toidulisandist ja vitamiinist naistele üle 50 aasta

Lugemisaeg: 8 minutit
9 parimast toidulisandist ja vitamiinist naistele üle 50 aasta

Toitainete, mida vajame tervena jäämiseks, saamine on oluline igas vanuses ning meie keha vajadused aja jooksul muutuvad. Nagu me vanuse, siis me teeme vähem looduslikult esinevaid toitaineid Koensüüm Q10 (CoQ10), jättes meie ülesande täita need lüngad. [1] Lisaks on hea aeg lisada toetust ka teistes valdkondades, kui te pole seda juba teinud kaltsiumi hoida meie luud tugevana täiendused, mis aitavad liigesed tervena hoida ja veel.

Sinu 50-aastased on hea aeg oma üldiste tervisevajaduste lähemale vaatamiseks ja tervete täienduste leidmiseks teie enesehooldusrežiimi, et toetada tulevikku. Siin on meie eksperdihinnad nende 50-aastaste naiste lisanditena.

# 1 CoQ10 rakulise energia ja südame tervise jaoks

Teie keha teeb mõned CoQ10, kuid tootmine väheneb vanusega ja CoQ10 madal tase on seotud kardiovaskulaarsete probleemidega. [1] Plus, CoQ10 mängib olulist rolli toidu ümberkujundamisel energiaks.[1],[1]

CoQ10 täiendused toetada südame-veresoonkonna tervist paljudes olulistes valdkondades.[1], [2]See on kasulik ka statiine võtvatele inimestele, kuna CoQ10 võib aidata vähendada statiinide lihastega seotud mõju.[2]

CoQ10 lisatasu ostmisel märkate, et saadaval on kaks tüüpi -ubikinol ja ubikinoon. Ubiquinol on CoQ10 aktiivne vorm ja teie keha muundab ubikinooni ubikinoliks. [2] Nad on mõlemad suured võimalused, kuid mõned eksperdid ütlevad, et nooremad inimesed saavad ubikinoonist rohkem kasu ning ubikvinoolist võivad vanemad inimesed rohkem kasu saada, sest meie vanuse tõttu võivad meie kehad kaotada ubikinooni ubikinoonist. [2]

# 2 kurkuma kognitiivse tervise ja seedimise jaoks

Kurkuma ja kurkumiinist tuntud karotenoid, mis on tuntud kui kurkumiin, pakuvad rikkalikult tervist 50-ndatel naistel - alates kognitiivne toetada tervete liigeste, vereringe, seedimist, nahka ja rohkem. [3] Paljud neist hüvedest tulenevad kurkumiini võimas antioksüdantsetest mõjudest. [4]

Uuringud on näidanud, et kõrge absorptsiooniga Theracurmin® kurkumiini lisandid võib mõjutada mälu, meeleolu ja tähelepanu. [5] Ja kurkumis sisalduvad vitamiinid, mineraalid, antioksüdandid ja fütokemikaalid avaldavad seedetraktile rahustavat toimet ning toetavad seedimist. [3]

Nii palju potentsiaalseid eeliseid, kurkum on ilmselge valik teie tervise rutiinist teie 50ndatel.

# 3 Kaltsium tugevate luude jaoks

Kas teadsite, et teie kogu skelett asendatakse umbes iga kümne aasta tagant?[6] Selleks imendub keha vana luu, luues samas uusi, ja kui te ei saa piisavalt kaltsiumi oma dieeti või kui te ei ima piisavalt kaltsiumi söödud toitudest ei pruugi teie keha tervisliku seisundi saavutamiseks piisavalt tugevat uut luu ära teha.[6]

Üldiselt kipub luumass või luu tihedus vähenema, kui me vananedes, eriti menopausijärgsetel naistel, väheneb, kuna on kadunud kaltsiumi ja muud mineraalid. [7]Ja luutiheduse vähenemine võib muuta meid haavatavamaks vigastuste ja muude terviseprobleemide suhtes. [6] Sellepärast on nii tähtis saada piisavalt kaltsiumi kogu elu jooksul ja see on eriti oluline nende 50-aastaste naiste jaoks. Kaltsium on vajalik ka meie südame, lihaste ja närvide tervislikuks toimimiseks. [8]

Proovige täiendada oma dieeti a hästi imenduv kaltsiumtsitraadi lisand aidata ehitada ja toetada tugevaid luude oma 50-ndatel ja kaugemal, aga võttes kaltsiumi täiendused üksi ei pruugi olla piisavad. Hoidke lugemist, et teada saada mõnedest olulistest toitainetest, mis mõjutavad teie keha imendumist kaltsiumi.

# 4 Vitamiin D3 kaltsiumi imendumise ja immuunfunktsiooni jaoks

Eksperdid soovitavad võtta D-vitamiini toidulisandid kaltsiumiga sest D-vitamiin mängib rolli kaltsiumi imendumist, muutes selle oluliseks toitaineks optimaalse luu tervise tagamiseks. [9] D-vitamiin edendab mõlemat kaltsiumi imendumine sooles ja aitab säilitada piisavat toimet kaltsiumi ja fosfaaditase, mis on vajalik luude uueks kasvuks ja ümberkujunemiseks.[10]

Ilma piisava D-vitamiin tasemeid, mida me ei ima piisavalt kaltsiumi toidust, mida me sööme, nii et keha võib alustada kaltsiumi luude kauplustest, mis nõrgestab luud ja mõjutab luu edasist arengut. [8] D-vitamiin toetab ka immuunsüsteemi funktsiooni, rakkude kasvu moduleerimist ja palju muud. [10]

Vaatamata paljudele olulistele rollidele tervise säilitamisel näitavad uuringud, et enamikul ameeriklastel ei ole piisavat taset D-vitamiin. [11] Hoidke oma tasemed a D3-vitamiini lisand mis võib olla kaks korda efektiivsem kui D2 teie tõstmiseks D-vitamiin tasandil. [12]

# 5 Magnesium stressile ja üldisele heaolule

Magnesium on veel üks oluline mineraal, mis mängib rolli kaltsiumi imendumist, kuid ka palju muud. Tegelikult on magnesium seotud meie kehades sadade protsessidega, kaasa arvatud lihaste ja närvide funktsioon, valgu süntees, energia tootmine ja palju muud. [13]

Magneesium aitab kaasa luu struktuurilisele arengule.[13] Ja see on seotud transpordiga kaltsiumi ja kaalium läbi rakumembraanide, mis on vajalik tervislike närviimpulsside, lihaste kontraktsiooni ja südamerütmi saavutamiseks[13]

Magnesium ei ole üldise heaolu toetamisel lihtsalt vabatahtlik. Mõned eksperdid on samuti viidanud magnesium "algse jahutuspulbrina", sest lisaks kõigile muudele hüvedele on magnesium rahulik stressi-vähendav toime, millest on kasu nii kehale kui vaimule. [14]

Proovi seda a hästi imenduv kelaatunud Magnesium valemvõi meie uus Mellow Mag juua, mis on maitsev, värskendav ja lõõgastav viis teie igapäevase magnesium .

# 6 Omega-3 rasvhapped aju ja südame tervise jaoks

Omega-3 rasvhapped on kaks hädavajalikku rasvhapet - eikosapentaeenhape (EPA) ja dokosaheksaeenhape (DHA), mis on leitud mere- ja taimsetest allikatest nagu lõhe, tuunikala, krill ja lina seemned. Need toitained on tervise säilitamiseks nii olulised, et vanad, kui Euroopa teadlased teatasid, et igaüks üle 55-aastase võttis iga päev 1 grammi omega-3-sid, siis Euroopas säästaks tervishoiukulusid 12,9 miljardit eurot (umbes 15 miljardit USA dollarit). [15]

Mida omega-3 rasvhapped teie kehale teevad? Omega-3-sid on rohkem kui tosin teaduspõhist kasu, sealhulgas järgmised, mis on oma 50-ndatel suurepärased naised:

Silma tervis: DHA on terve võrkkesta struktuurne vajadus[16]

Südame tervis: Kultuurides, kus süüakse rohkem oomega-3-rikkaid toite, on vähem probleeme südame tervisega ja uuringute kohaselt on osaliselt oomega-3 rasvhapped[16]

Joints & Bone Health: Teadlased ütlevad, et omega-3 võib suureneda kaltsiumi tase luus ja aitab tugevdada luid, mis aitab ka liigeseid ning toetab liigeste tervist ka muul viisil[16]

Parem puhkeolek: Madal DHA sisaldus on seotud magamisraskustega[16]

Positiivne meeleolu: Inimesed, kes tarbivad omega-3, tunnevad üldiselt üldiselt positiivsemalt [16]

Nahk: Toetab terveid naharakke ja omab vananemisvastaseid naha eeliseid [16]

Omega-3 täiendus, mida te ilmselt kõige paremini tuttav on kalaõli, ja see on suurepärane võimalus, kuid on ka teisi võimalusi, ntkrilliõlivõi meieTaimepõhine Omega-3, mis võitis alates aastast 2018 Omega-3 aasta toote auhinnaNutraIngredients USA.

Parim omega-3 lisa, 2018 omega-3 aasta toode

# 7 B-komplekssed vitamiinid energia ja heaolu jaoks

B-komplekssed vitamiinid töötavad koos, et toetada paljusid keha elutähtsaid funktsioone, sealhulgas energiatootmist, rakulist tervist, punaste vereliblede kasvu toetamist, tervete ajufunktsiooni, seedimist, närvide funktsiooni, hormoonide, südame-veresoonkonna tervise ja lihastooni. [17]

Kui kõik ülaltoodud eelised ei ole piisavad, siis leiavad, et isegi kerge vitamiin B12 puudus võib meid ohustada kognitiivne terviseprobleemid, kui me vanusest oleme. [18] Vitamiin B-12 on hädavajalik optimaalse aju funktsioneerimise jaoks ja kuna meil võib olla vanuse tõttu probleeme toiduainete allikate B12 absorbeerimisega Meditsiiniinstituudid on soovitanud, et enamik täiskasvanuid, kes on üle 50 aasta, saavad oma vitamiin B12 toidulisanditest või kangendatud toitudest. [19]

# 8 Glükoosamiinsulfaat tervete liigeste jaoks

Teil ei pruugi 50-ndates eluaastates tekkida liigeseprobleeme, kuid nüüd on veel aeg lisada oma rutiini liigesehooldus, mis aitab vananedes hoida liigesed terved. Aja jooksul laguneb liigeste loomulik polsterdus ja on oluline sellest murest üle saada. [7] Uuringud on näidanud, et glükoosamiinsulfaat võib aeglustada liigeste pehmenduse loomulikku lagunemist pikema aja jooksul. [20]

Glükoosamiinsulfaat on peaaegu alati saadud karploomadest, nii et kui teil on koorikloomad allergia, võite kaaluda glükoosamiinvesinikkloriidi (HCL) toidulisandeid selle asemel. Lugege alati toote etikette, et kontrollida koostisosi ja hoiatusi. Kuigi glükoosamiinsulfaat on enamiku uuringute keskmes, tõstes esile glükoosamiini kasulikkust, pakub glükoosamiinvesinikkloriid samasugust kasu ühisele tervisele ning see võib olla alternatiiv glükosamiini otsivatele inimestele ilma karploomadeta. [21]

# 9 Black Cohosh hormonaalseks toetuseks

Must cohosh on valmistatud Põhja-Ameerika musta cohoshi taime juurtest ja see on üks kõige uuritumaid lisandeid menopausi ajal. [22] Mustad kohvi lisandid sageli kasutatakse selleks, et toetada hormonaalset tasakaalu ja aidata kaasa menopausi puudutavate murede, nagu kuumahood, meeleolu toetamine, unehäired, südameprobleemid, öine higistamine ja seksuaaltervis. [23]

Kuigi see „naiselik herb” on kõige sagedamini menopausile ülemineku hõlbustamiseks, võib see aidata ka hormonaalset tasakaalu menstruatsioonitsükli ajal [23] Kui te võtate mingeid retseptiravimeid, sealhulgas rasestumisvastaseid ravimeid, kontrollige kindlasti enne arsti võtmist oma arstiga ja järgige alati toote etiketil olevaid juhiseid.

Boonus: Real Food Multivitamins naistele

Ainuüksi toidu kaudu ei ole alati võimalik toitumisvajadusi järjekindlalt täita, seega täitke oma toitainete lüngad a multivitamiinid, mis on valmistatud tõelistest toidu koostisosadest.

Swansonon Real Food Multi Women Daily hõlmab ka adaptogeenne taim ashwagandha aidata võidelda päevaste tagajärgedega stressi, jõhvikakontsentraat ja kollajuuriekstrakt koos paljude oluliste vitamiinide ja mineraalidega naistele, millest paljud on loetletud eespool.

Kui valite multivitamiini, lugege enne täiendavate vitamiinide ja toidulisandite võtmist hoolikalt etiketti, et veenduda, et te ei saa rohkem toitaineid kui vajate.

Tervis ja tervis igal vanusel

Enda harimine selle kohta, mida saate nüüd teha, et olla igas vanuses terve ja õnnelik, on suurepärane esimene samm. Kuna loete seda artiklit, tähendab see, et olete toitumise osas tark, õppides, mida teie keha vananedes vajab. Õige toitumine mängib teie heaolureisil tohutut rolli ja me võtame selle reisi põnevusega kaasa.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Märkused ja viited

  1. Koensüüm Q10: oluline toitained. USA Rahvusraamatukogu.(Juurdepääs 03/20/2018) [] [] [] [] []
  2. CoQ10: Millised on südamehaigused? Cleveland HeartLab (Juurdepääs 03/20/2018) [] [] [] []
  3. Kurkuma kasutamine ja tõhusus: WebMD. (Juurdepääs 11/16/2017) [] []
  4. Kurkumiini terapeutilised rollid: kliinilistest uuringutest saadud õppetunnid. (Juurdepääs 2/21/2018) []
  5. Mälu ja aju amüloid ja Tau Biokättesaadava kurkumiini mõju mitte-dementeeritud täiskasvanutele: topeltpimedus, platseebokontrollitud 18-kuuline uuring. Geriaatilise psühhiaatria Ameerika ajakiri. (Juurdepääs 14.1.2018)[]
  6. Mis põhjustab luu kadu? MedlinePlus. (Juurdepääs 07/11/2018) [] [] []
  7. Luude vananemine - lihased - liigesed. MedlinePlus. (Juurdepääs 07.11.2018)[] []
  8. Kaltsium ja D-vitamiin: oluline igas vanuses. Riiklikud terviseasutused. (Juurdepääs 07/11/2018) [] []
  9. D-vitamiini mõju kaltsiumi neeldumisele vanematel naistel. Kliinilise endokrinoloogia ja ainevahetuse ajakiri. (Juurdepääs 07/11/2018) []
  10. D-vitamiini teabeleht tervishoiutöötajatele. Riiklikud terviseasutused. (Juurdepääs 07/11/2018) [] []
  11. D-vitamiini defitsiit tõuseb USAs, uuring ütleb. Scientific American. (Juurdepääs 07/11/2018) []
  12. Anderson, David. (2017). Aeg D-vitamiini suuniste muutmiseks? William Reed Business Media.(Juurdepääs 7. märtsil 2018) []
  13. Magnesium teabeleht tervishoiutöötajatele. Riiklikud terviseasutused. (Juurdepääs 07/11/2018) [] [] []
  14. Magnesium ja aju: originaal Chill Pill. Psühholoogia täna. (Juurdepääs 07/11/2018) []
  15. Omega-3 lisand võib säästa 12,6 miljardit eurot aastas südamehaiguste kulutustes. NutraIngredients. (Juurdepääs 07/11/2018) []
  16. 17 Omega-3 rasvhapete teaduspõhised eelised. Healthline. (Juurdepääs 07/12/2018) [] [] [] [] [] []
  17. Miks on oluline B-vitamiini kompleks ja kust seda saada? Healthline. (Juurdepääs 07/12/2018) []
  18. Täiendused teie 50ndate, 60ndate ja 70-ndate aastate jaoks. AARP. (Juurdepääs 07/12/2018) []
  19. B12-vitamiini teabeleht tervishoiutöötajatele. Riiklikud terviseasutused. (Juurdepääs 07/12/2018) []
  20. Glükoosamiinsulfaat. MedlinePlus.(Juurdepääs 04.05.2018) []
  21. Glükoosamiinvesinikkloriid. MedlinePlus. (Juurdepääs 04/09/2018) []
  22. 11 Menopausi lisandid. WebMD. (Juurdepääs 07/12/2018) []
  23. Must Cohosh. WebMD. (Juurdepääs 07/12/2018) [] []

Jäta vastus

Peamenüü

Eelistused

  • Valuuta
  • Keel
  • Kohaletoimetamise riik
Peamenüü

Rahvusvahelised saidid