Tervisliku südame tähtsus: parem elustiili juhend

Lugemisaeg: 2 minutit
Tervisliku südame tähtsus: parem elustiili juhend

Tervise eest hoolitsemine on väga oluline, et nautida õnnelikku, aktiivset ja täiuslikku elu. Teie hea tervis hoiab teid elus ja teie süda on sinu olemasolu keskne organ. Seda silmas pidades on aeg alustada kõike, mida saate, et hoida oma südant õnnelikuna ja võimeliselt teid tõhusalt toetada.

Enne kui hakkate oma dieeti muutma nädalas parema ja ajakava treeninguks, peate seadma esikohale halbadest harjumustest loobumise. Nende hulka kuuluvad suitsetamine, alkoholi joomine ja kiirtoidu kasutamine emotsionaalseks mugavuseks.

Hankige vajalikud vitamiinid

Vitamiinipuudulikkus võib põhjustada teil end aeglaselt, ebakindlalt ja nõrkalt. Need on kõik riigid, mis võivad takistada teil energia võtmist kokkukäigu asemel tellida ja diivanist välja minna ja jõusaali juurde minna. Alusta võttes toidulisandeid, mis toidavad teie keha vajaliku varustusega raud (väsimuse ja aneemia puhul), näiteks D-vitamiin, C-vitamiin, magnesium ja kaltsiumi.

Kontrolli kolesterooli

Kõrge kolesterool on sageli põhjustatud halva toitumise ja küllastunud rasvade söömisest, nagu need, mis leiduvad loomsetes toodetes, punases lihas ja täisrasvases piimatoodetes. See tähendab, et teie veres on ülemäärane lipiidide sisaldus (rasvad) ja need võivad mõjutada teie süda toimimist.

Punase liha tarbimise vähendamine on äärmiselt kasulik nõuanne, ja punase liha söömiseks tundub olevat väga vähe, kui üldse. Te saate tarbida rikkalikku valku mune, kanarinda, pähkleid ja seemneid, kaunvilju ja oad ning tervislikke.

Hangi oma verepumbad

Istuv eluviis on seotud erinevate tervisealaste kaebustega. Ilma nõuetekohase ja järjekindla treeninguta suurendab teie võimalus südamehaiguste tekkeks oluliselt. Mitteaktiivsus on seotud kõrgendatud tasemega kolesterool tase ja kõrge vererõhk, kusjuures viimane on peamine insultide põhjus.

Need, kes korrapäraselt ei kasuta, on tõenäoliselt ülekaalulised või rasvunud ja ülekaal on arvatavasti teie kõrge veresuhkru, teatud vähktõve ja südamehaiguste tõenäosuse suurendamiseks.

On oluline, et sa suudaksid ära tunda istuv käitumist ja teha midagi, enne kui on liiga hilja. Puudub piisav ja mitteaktiivne võib teie tervisele olla katastroofiline, nii et saate vähemalt iga päev harjutada vähemalt kolmkümmend minutit. See võib olla väikese mõjuga spordi, nagu jalgrattasõit, ujumine ja jalgsi, või mängimine välistingimustes oma lastega või koeraga, või isegi maja põhjalik puhastamine.

Stressi haldamine

Kõrgendatud tasemed stressi võib tõesti võtta oma südame tervise eest maksma, mistõttu on nii tähtis, et pärast pikka päeva lõõgastuda, lase oma rinnal pingutada, hingata sügavalt ja saada varajane une. Keskenduge alkoholi vältimisele, et stressirohke päeva ääres ära võtta, sest sellel võib olla täiendav kahjulik mõju teie südamele, unerežiimile ja kognitiivne funktsiooni.

Jäta vastus

Peamenüü

Eelistused

  • Valuuta
  • Keel
  • Kohaletoimetamise riik
Peamenüü

Rahvusvahelised saidid