Korduma kippuvad küsimused

Abi 4 küsimust
  • Miks sa saadad kaupu mitmesse paketti?

    Oleme tegutsenud poodäris juba üle 20 aasta ja oleme katsetanud paljude permutatsioonidega logistika optimeerimiseks, et see vastaks meie kliendi vajadustele ja eelistustele.

    Kahtlemata meeldib kõikidele valikutele, kuid mõnikord peame kiiruse, mugavuse ja maksumuse vahel kompromisse tegema.

    Valdav enamus klientide prioriteetidest ja meie endi oma on võimalikult madalate kuludega, võimalikult aja- ja ressursitõhusa mugavusega - selleks on meie vaikevaba-saatmine võimalused on võimalik tänu: saatmine pakendid võimalikult väikese kuluga marsruudi järgi, kui need on korjatud ja pakitud.

    Mõõtsime konsolideerimise kulusid ja tänu oma mahule saatmine kui arvestada kogukaalust, ei saa konsolideerimisega kulude kokkuhoidu - ja kahtlemata on suurim kulu, mida me kõik peame hakkama saama, ajaga.

    Nii leidsime parima pakkumise viisi tasuta saatmine kõigele, igal pool, kus teile on kõige odavam aeg ja tootehind, on saata mõlemad pakk nagu on täidetud.

    Mugavus kauba kiiremini kätte saamiseks, enamasti sõbraliku suurusega postkastides pakid, eelistab enamik kliente, et teil pole vaja kauba vastuvõtmiseks kodus olla, ja see säästab kulusid nii tagastamise kui ka ülemäärase pakendi ja tühjade täitematerjalide minimeerimiseks.

    Vaatame läbi rohkem kohandatud ja lisatasusid saatmine valikuid, nii et teil on võimalus valida need lisateenused ja käivitab need kohe, kui oleme õnnelikud, et meie automaatikasüsteemid suudavad neid pakkuda ka võimalikult madala hinnaga.

  • Kas võrgus tasumine on ohutu?

    Absoluutselt saate valida kas krediitkaardi või Paypal-i valiku - või kui soovite, helistage meile oma tellimusega.

    Kõige nõrgem lüli kogu arvuti turvalisuses on tavaliselt kasutajaarvutid ja nende paroolide haldamine.

    Soovitame kõigil klientidel kasutada mistahes paroolihaldurit, et kasutada iga veebisaidi unikaalset parooli ning viirusetõrje- ja andmepüügivastast rakendust, mis aitab teie arvutiga ja külastatavate veebisaitidega mingeid turvariske vältida. varastada teie isiklik teave.

    Võite leida järgmisi huvipakkuvaid tooteid:

    https://1password.com/

    https://www.lastpass.com/

    https://www.avast.com/

  • Kas internetis või telefoni teel on ohutu maksta?

    Oleme ühilduvad PCI-kaardiga (maksekaarditööstus) ja teie kaardi andmed ei läbi meie servereid, ühendus on otse teie sisendist makseprotsessorile turvalise krüpteeritud ühenduse kaudu.

    Turvalisuse tagamine on see, et meil on ainult online-kaardimakse võimalusi pärast rangete turva-, poliitika- ja protsessikontrollide läbimist litsentseeritud asutuse poolt.

    Kuid kõige tavalisem viis, kuidas inimesed saavad oma kaardi andmeid ilma loata kasutada, on viiruse omamine oma arvutis, millel on parool, mis on ohustatud mõnel muul veebisaidil, kus nad on kasutanud sama parooli mujal, või oma parooli sisestamisest koopiasse veebilehel.

    Kindlasti on meil kõikidel arvutitel ja serveritel viirusetõrje tarkvara ning kõik kasutavad paroolide haldajaid, et hoida paroole pikk, ainulaadne ja turvaline - ja soovitame teil teha sama!

  • Kas ma saan maksta kaardiga?

    Jah, saate valida krediitkaardilt või Paypal-valikult kassasse - või helistage meile oma tellimuse ja makseandmetega. Me aktsepteerime Visa, Mastercard ja enamiku suuremate pangakontode kaarte

Maksed 3 küsimust
  • Kas võrgus tasumine on ohutu?

    Absoluutselt saate valida kas krediitkaardi või Paypal-i valiku - või kui soovite, helistage meile oma tellimusega.

    Kõige nõrgem lüli kogu arvuti turvalisuses on tavaliselt kasutajaarvutid ja nende paroolide haldamine.

    Soovitame kõigil klientidel kasutada mistahes paroolihaldurit, et kasutada iga veebisaidi unikaalset parooli ning viirusetõrje- ja andmepüügivastast rakendust, mis aitab teie arvutiga ja külastatavate veebisaitidega mingeid turvariske vältida. varastada teie isiklik teave.

    Võite leida järgmisi huvipakkuvaid tooteid:

    https://1password.com/

    https://www.lastpass.com/

    https://www.avast.com/

  • Kas internetis või telefoni teel on ohutu maksta?

    Oleme ühilduvad PCI-kaardiga (maksekaarditööstus) ja teie kaardi andmed ei läbi meie servereid, ühendus on otse teie sisendist makseprotsessorile turvalise krüpteeritud ühenduse kaudu.

    Turvalisuse tagamine on see, et meil on ainult online-kaardimakse võimalusi pärast rangete turva-, poliitika- ja protsessikontrollide läbimist litsentseeritud asutuse poolt.

    Kuid kõige tavalisem viis, kuidas inimesed saavad oma kaardi andmeid ilma loata kasutada, on viiruse omamine oma arvutis, millel on parool, mis on ohustatud mõnel muul veebisaidil, kus nad on kasutanud sama parooli mujal, või oma parooli sisestamisest koopiasse veebilehel.

    Kindlasti on meil kõikidel arvutitel ja serveritel viirusetõrje tarkvara ning kõik kasutavad paroolide haldajaid, et hoida paroole pikk, ainulaadne ja turvaline - ja soovitame teil teha sama!

  • Kas ma saan maksta kaardiga?

    Jah, saate valida krediitkaardilt või Paypal-valikult kassasse - või helistage meile oma tellimuse ja makseandmetega. Me aktsepteerime Visa, Mastercard ja enamiku suuremate pangakontode kaarte

Tooted 5 küsimust
  • Kas minu toidulisandi värv on ebatavaline?

    On täiesti normaalne, et partiist ja partiist on loomulik värvi varieeruvus ning see on tüüpiline värskete, kontsentreeritud kuivatatud toiduainete puhul - just nagu teie lemmik õunad pakendis, millel on palju tooni rohelisest kollaseni ja punaseks. Kõiki tooteid testitakse ohutuse ja koostise osas väljaspool nende parimaid päevi, mistõttu võite olla kindlad kõigi koostisosade kõrgetes kvaliteedistandardites.

  • Kas minu taimsete lisandite lõhn on ebatavaline?

    Botaanilistel koostisosadel on pärast pudeli avamist eristatav ja mullane lõhn. Lõhn võib pisut erineda; partii, aeg tootjast või aeg pärast konteineri viimast avamist. Kõigi toodete ohutust ja koostist on kontrollitud vastavalt soovitatud parimale kuupäevale ning on kuni selle ajani ohutud. Kui aga olete mingil põhjusel endiselt oma tootega rahul, tagastage see meile meie rahulolu garantii poliitika kohaselt.

  • Kas see teave on õige või ajakohane?

    Kui veebisaidil on midagi täiesti selget, segadust tekitavat või puudulikku, kasutage palun kiirklahvi Tagasiside vorm - meie läbivaatamine kõik tagasiside sama kiiresti kui mis tahes muud kirjad ja võtame teiega ühendust värskenduste või ootustega, millal meil võib olla lisateavet.

    Hallatavaks on vaja palju teavet, nii et me hindame teid väga ülevaated ja tagasiside et paraneks iga päev!

  • Kas see lisa on ohutu võtta teise ravimiga?

    Me ei paku isiklikku arstiabi. Kuid me teeme palju tootearendust ja saame soovitada veebisaite ja ressursse, mida me kasutame teadusuuringuteks, mida võite samuti kasutada. Teabeks on alati vähemalt kolm sõltumatut allikat.

    Drugs.com omab head ravimite koostoime kontrollijat, mis hõlmab ka paljusid toidu ja toidulisandi koostoimete ristviiteid:https://www.drugs.com/drug_interactions.html

    Examine.com sisaldab teavet paljude toidulisandite kohta, sealhulgas kliiniliste uuringute viited ja üksikasjad teadaolevate koostoimete kohta:https://examine.com/

    The Looduslike ravimite terviklik andmebaas omab alternatiivset otsinguvõimalust, sealhulgas ravimite ja toidulisandite koostoimete kontrollimist:http://naturaldatabase.therapeuticresearch.com/nd/search.aspx

    Kuigi te olete retseptiravimitega, peate andma oma arstile teada, kas te võtate mingeid toidulisandeid, mida nad ei tea, et nad saaksid teha oma hinnangu oma teadmiste põhjal teie enda haigestumise, dokumentide ja viimaste kohta. neil on olemas teadustegevus ja juhendamine, mida võib neile sageli edastada enne, kui see avaldatakse avalikes andmebaasides.

  • Kas saate soovitada selle toote marki?

    Meeskond aitab siin teid tellimisotsuste tegemisel - saame teiega rääkida veebisaidi täpsema otsingu võimaluste kasutamisel, et see vastaks teie prioriteetidele - näiteks teatud kaubamärkide populaarsus, eripakkumine, kuidas filtreerida ülevaatedja veenduge, et toitumis- ja eetilisi eelistusi arvestataks.

    Ja kui veebisaidil ei ole veel kogu vajalikku teavet, võib meil olla juurdepääs tootja täpsematele andmetele, nii et palun küsige - me oleme siin, et aidata!

Laevandus 1 küsimus
  • Miks sa saadad kaupu mitmesse paketti?

    Oleme tegutsenud poodäris juba üle 20 aasta ja oleme katsetanud paljude permutatsioonidega logistika optimeerimiseks, et see vastaks meie kliendi vajadustele ja eelistustele.

    Kahtlemata meeldib kõikidele valikutele, kuid mõnikord peame kiiruse, mugavuse ja maksumuse vahel kompromisse tegema.

    Valdav enamus klientide prioriteetidest ja meie endi oma on võimalikult madalate kuludega, võimalikult aja- ja ressursitõhusa mugavusega - selleks on meie vaikevaba-saatmine võimalused on võimalik tänu: saatmine pakendid võimalikult väikese kuluga marsruudi järgi, kui need on korjatud ja pakitud.

    Mõõtsime konsolideerimise kulusid ja tänu oma mahule saatmine kui arvestada kogukaalust, ei saa konsolideerimisega kulude kokkuhoidu - ja kahtlemata on suurim kulu, mida me kõik peame hakkama saama, ajaga.

    Nii leidsime parima pakkumise viisi tasuta saatmine kõigele, igal pool, kus teile on kõige odavam aeg ja tootehind, on saata mõlemad pakk nagu on täidetud.

    Mugavus kauba kiiremini kätte saamiseks, enamasti sõbraliku suurusega postkastides pakid, eelistab enamik kliente, et teil pole vaja kauba vastuvõtmiseks kodus olla, ja see säästab kulusid nii tagastamise kui ka ülemäärase pakendi ja tühjade täitematerjalide minimeerimiseks.

    Vaatame läbi rohkem kohandatud ja lisatasusid saatmine valikuid, nii et teil on võimalus valida need lisateenused ja käivitab need kohe, kui oleme õnnelikud, et meie automaatikasüsteemid suudavad neid pakkuda ka võimalikult madala hinnaga.

Praeguse filtri vastavaid küsimusi pole