CoQ10 kõrvaltoimed

Lugemisaeg: 7 minutit
CoQ10 kõrvaltoimed

Õppige ennast kasutatavate toidulisandite kohta arukalt. Mida te oma kehasse panete ja saate oma tervist mitmel viisil mõjutada! Mõned toidulisandid, sealhulgas CoQ10, võivad uhkelt nõuda hulgaliselt potentsiaalseid eeliseid. Aga see on ikka hea mõte lähemalt uurida ja õppida, mida lisandites te võtate, kuidas valida kvaliteetseid toidulisandeid, ja kui esineb võimalikke kõrvaltoimeid või koostoimeid toidulisandite ja ravimite vahel koos.

CoQ10 puhul ületavad võimalikud eelised tavaliselt kerge kõrvaltoime võimaliku potentsiaali ja on mõningaid võimalikke koostoimeid, mida meeles pidada.

CoQ10 Infographici eelised

Mis on CoQ10?

Koensüüm Q10 leidub loomulikult paljudes elusolendites, sealhulgas taimedes, bakterites, loomades ja isegi inimestes. See on ametlikult klassifitseeritud antioksüdandiks, kuid meie rakud kasutavad seda adenosiintrifosfaadi (ATP) tootmiseks, mis aitab anda rakkudele energiat ja elujõudu tervisliku kasvu ja hoolduse jaoks. [1] Kuna CoQ10 on hädavajalik, peetakse seda sageli vitamiinitaoliseks toitaineks, kuid meie kehad teevad seda loomulikult, nii et seda ei klassifitseerita vitamiiniks.

Kuid lihtsalt sellepärast, et me teeme CoQ10-d, ei tähenda see, et me teeksime sellest piisava tervise tagamiseks. Ja nagu me vanuse, hakkab meie looduslik CoQ10 tootmine vähenema. [2] Me teeme seda ikka veel, kui me vananeme, lihtsalt mitte nii palju, ja see võib põhjustada mõningaid terviseprobleeme. On ka ravimeid ja muid tegureid, mis võivad mõjutada CoQ10 meie keha tootmisel. CoQ10-rikas toit ja CoQ10 täiendused võib aidata hoida selle olulise koensüümi taset ja edendada heaolu.

Mis on CoQ10 kasutamine?

CoQ10 edendab tervist raku tasandil, toetades rakuenergiat ja töötades kõvasti antioksüdandina, et võidelda vabade radikaalide ja oksüdatiivsete kahjustuste vastu. stressi. Samuti võib see soodustada tervet südamet ja närvisüsteemi ning toetada lihasjõudu ja füüsilist jõudlust. [3]

CoQ10 puudused on seostatud teiste toitumispuudujääkidega, samuti geneetiliste defektide, krooniliste probleemide ja mitokondriaalsete probleemidega. [2] Madal CoQ10 tase võib samuti olla statiini ravi kõrvaltoime. [4]

CoQ10 kasutusviisid ja CoQ10 eelised

CoQ10 südame-veresoonkonna tervisele

CoQ10 võib omada "olulist kardiovaskulaarset kaitset." [5] Samuti võib see anda täiendavat tuge statiinide võtvatele inimestele, vähendades lihastega seotud statiini kõrvaltoimeid ja võimaldades statiinide vajavatel inimestel neid järjekindlalt kasutada. [5] CoQ10 toetab üldist südame tervist paljudes olulistes valdkondades.[5]

CoQ10 närvisüsteemi tervisele

Varased uuringud näitavad, et CoQ10 suured annused võivad olla kasulikud närvisüsteemi tervise ja keha liikumise pärast.[3] CoQ10 võib mõjutada autonoomset närvisüsteemi aktiivsust tervetel isikutel. [6] Autonoomne närvisüsteem reguleerib keha mõningaid väga olulisi, tahtmatuid funktsioone, sealhulgas südant, silelihaseid, soolestiku lihaseid ja näärmeid. [7]

CoQ10 ja tervislikud lihased

Skeleti lihased vajavad energia, kasvu ja remondi jaoks CoQ10. [8] Ja paljud arstid soovitavad CoQ10 täiendused inimestele, kes võtavad ravimeid, mis võivad põhjustada lihaste sümptomeid.[8] CoQ10 võib aidata leevendada nõrkust ja teisi lihastega seotud probleeme, mis on seotud statiinide võtmisega, kuna need sümptomid võivad olla seotud statiini poolt indutseeritud CoQ10 puudusega.[8] Statiinid võivad blokeerida organismi võimet toota CoQ10.[8]

CoQ10 ja füüsiline jõudlus

Koensüüm Q10 mängib energiatootmisel olulist rolli, muutes selle kandidaatiks füüsilise jõudluse uuringuteks, kuid žürii on endiselt kindlate hüvedega. Üks uuring viitab sellele, et CoQ10 võib treeningu ajal suurendada vastupidavust, aidates tervetel inimestel (nii koolitatud kui ka harjutamata) harjutada kauem. [9] Teised CoQ10 ja füüsilise jõudluse uuringud on aga andnud erinevaid tulemusi.[3]

Mõned vähem uuritud, CoQ10 kasutusalad hõlmavad kehakaalu juhtimist, naha tervist ja reproduktiivtervist.

Pood CoQ10 südame tervisele ja rakuenergiale.

CoQ10 Annustamine

CoQ10 ei ole kindlaks määratud päevas, kuid tüüpiline päevane annus on 100 mg kuni 200 mg päevas. [10] Uuringutes on kasutatud annuseid vahemikus 50 mg kuni 1200 mg päevas ja mõnel juhul isegi kuni 3000 mg päevas, mis on tavaliselt jagatud üle mitme annuse kogu päeva jooksul. [8], [10] Siin on mõned CoQ10 annused, mida kasutatakse uuringutes konkreetsete tervisealade kohta.

CoQ10 puudus- 150 mg kuni 2400 mg päevas. [11]

Mitokondrite tugi- 150 mg kuni 160 mg päevas või 2 mg iga kg kehakaalu kohta päevas. Mõnel juhul võib annuseid järk-järgult suurendada 3000 mg-ni päevas. [11]

Südame tervis- 100 mg päevas kuni 4 kuud või 2 mg kehakaalu kilogrammi kohta päevas kuni aasta jooksul. [11]

Närvide tugi- 400 mg päevas 12 nädala jooksul. [11]

Lihaste tugi- 100 mg päevas 3 kuu jooksul. [11]

CoQ10 on kõige parem võtta koos toiduga või õlipõhise toidulisandiga krilliõli või Kookosõli, sest see on rasvlahustuv. Rasvade olemasolu aitab teie keha murda CoQ10 imendumiseks. [5] Järgige alati kasutatavate lisandite kasutusjuhiseid ja konsulteerige oma tervishoiuteenuse osutajaga, kui kavatsete soovitatud annust ületada.

Kas Coq10 on ohutu?

CoQ10-l on suur ohutustase, kui juhitakse. [8] Seda peetakse enamiku täiskasvanute jaoks „tõenäoliselt ohutuks” ja suukaudsel manustamisel „lastele tõenäoliselt ohutuks”, kuid mitte kunagi ei anna CoQ10 lapsele ilma lapse arstiga konsulteerimata.[11] Samuti ärge võtke CoQ10 raseduse või imetamise ajal, välja arvatud juhul, kui arst on seda juhendanud.

Kui te võtate ravimeid või olete läbinud ravi mistahes terviseprobleemide korral, siis konsulteerige alati oma arstiga enne uue toidulisandi alustamist. CoQ10 on üldiselt hästi talutav, kuid esineb mõningaid võimalikke kõrvaltoimeid ja koostoimeid. [11]

Pood CoQ10 südame tervisele ja rakuenergiale.

Millised on võimalikud CoQ10 kõrvaltoimed?

CoQ10 ohutusandmete põhjal on see suurepärane valik tervise ja heaolu toetamiseks neile, kes seda vajavad; Siiski, nagu iga täiendava aine puhul, kogevad mõned inimesed ka CoQ10 täiendavaid kõrvaltoimeid. CoQ10 kõrvaltoimed on haruldased ja tavaliselt kerged. Nende hulka võivad kuuluda kõhulahtisus, iiveldus ja kõrvetised. [10] On olnud ka juhtumeid, kus üksikisikud võtavad 100 mg või rohkem CoQ10 päevas, muutuvad meeleolus või seedetrakti tervises. [12]

CoQ10 Täiendavad kõrvaltoimed

CoQ10 sisse Swanson Terviselisandid on pärilikust fermentatsioonist tuletatud loomulik trans-isomeer. Toidulisandid annavad koensüümi kontsentreerituma vormi kui enamikus CoQ10 toiduallikatest ja CoQ10 täiendusedja nad põhjustavad harva probleeme. Kuid nagu eespool mainitud, on CoQ10-l esinenud mõningaid haruldasi, kergeid kõrvaltoimeid. Kui olete mures CoQ10 kõrvaltoimete pärast, rääkige sellest kõigepealt oma arstile või apteekrile, eriti kui te võtate retseptiravimeid, sest neil on mõningaid võimalikke koostoimeid. Mõned levinumad koostoimed on loetletud allpool.

CoQ10 ravimite koostoimed

Oleme lisanud alltoodud mõningaid tavalisi koostoimeid, kuid andke oma arstile teada, milliseid toidulisandeid te võtate, ning arutage võimalikke koostoimeid teie toidulisandite ja teiste teie poolt tarvitatavate ravimite või ravi vahel.

Vererõhk

CoQ10 võib suurendada mõnede vererõhu alandamiseks kasutatavate ravimite toimet. [11]

Suitsetamine

Sigarettide suitsetamine vähendab teie keha säilitatud CoQ10. [11]

Kirurgia

CoQ10 võib häirida vererõhu kontrolli nii operatsiooni ajal kui ka pärast operatsiooni, nii et lõpetage selle võtmine vähemalt kaks nädalat enne kirurgilist protseduuri. [11]

Vere vedeldid

CoQ10 võib vähendada vere vedeldajate efektiivsust. Kui te võtate vere vedeldajat, pidage enne CoQ10 võtmist nõu oma arstiga. [3]

Mõned levinud ravimid võivad keha CoQ10 tasemeid vähendada, sealhulgas klonidiin, glüburiid, hüdroklorotiasiid, nortriptüliin, doksepiin, glipisiid ja beetablokaatorid. [8]

CoQ10 täiendused

CoQ10 toidulisandeid on kaks: ubikinoon ja ubikinol. Ubiquinol on CoQ10 aktiivne vorm ja teie keha muundab ubikinooni ubikinoliks. Need on mõlemad suured võimalused, kuid mõned meditsiinieksperdid ütlevad, et ubikvinoonist saavad nooremad inimesed rohkem kasu ja ubikvinoolist saavad vanemad inimesed rohkem kasu. [5]

Swanson Health CoQ10 toidulisandid

Swanson Ultra CoQ10 (200 mg CoQ10): SwansonCoQ10 200 mg ubikinoonilisand toodab organismis adenosiintrifosfaati (ATP), mis tekitab energiat ja toetab südame-veresoonkonna funktsiooni.

Swanson Ultra CoQ10 100 (100 mg CoQ10): Saadab 100 mg Swanson Ultra-CoQ10 kui ubikvinoon per pehme geel, et edendada südame-veresoonkonna heaolu ja toetada organismis ATP tootmist.

Swanson Ultra Ubiquinol (100 mg CoQ10): Farmatseutilise kvaliteediga ubikinol esimeses stabiliseeritud bio-identses Coub10 täiendavas vormis ubikvinoolis, sama vorm nagu 90% kehas hoitavast CoQ10-st. See täiendus saavutab vereringes suurema tsirkuleeriva CoQ10 tõusu vaid murdosa annusest ja soodustab tervislikku südame funktsiooni. See lisa on saadaval ka väiksemas pudelis, vaata Swanson Ultra Ubiquinol (100 mg CoQ10, 60 loendust)

Swanson Ultra Ubiquinol - maksimaalne tugevus (200 mg CoQ10): Järgmise põlvkonna CoQ10 ™ lisand! See CoQ10 biosaadav vorm on valmis teie keha koheseks kasutamiseks ja saavutab vereringes suurema tsirkuleeriva CoQ10 tõusu ainult murdosa annusest.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Märkused ja viited

  1. Koensüüm Q10 (CoQ10): põhjalik. Riiklikud terviseasutused. (Juurdepääs 1/5/2018) []
  2. Koensüüm Q10: oluline toitained. USA Rahvusraamatukogu. (Juurdepääs 03/20/2018) [] []
  3. Koensüüm Q10. Mayo kliinik. (Juurdepääs 1/5/2018) [] [] [] []
  4. Koensüüm Q10 (CoQ10): põhjalik. Riiklikud terviseasutused.(Juurdepääs 2018.05.15.) []
  5. CoQ10: Millised on südamehaigused? Cleveland HeartLab (Juurdepääs 03/20/2018) [] [] [] [] []
  6. CoQ10 mõju autonoomsele närvisüsteemile ja energia metabolismile treeningu ajal tervetel isikutel. PubMed. (Juurdepääs 03/20/2018) []
  7. Autonoomse närvisüsteemi meditsiiniline mõiste. MedicineNet.com (Juurdepääs 03/20/2018) []
  8. CoQ10 täiendus. Kuidas toimib. (Juurdepääs 03/20/2018) [] [] [] [] [] [] []
  9. Ägeda ja 14-päevase koensüümi Q10 täiendamise mõju treeningule nii treenitud kui ka väljaõppeta inimestel. USA Rahvusraamatukogu. (Juurdepääs 03/20/2018) []
  10. Koensüüm Q10: CoQ10. WebMD. (Juurdepääs 03/20/2018) [] [] []
  11. Koensüüm Q10 ülevaade, kasutusviisid, kõrvaltoimed, koostoimed, doseerimine. WebMD. (Juurdepääs 03/20/2018) [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
  12. Koensüüm Q10 - teema ülevaade. WebMD. (Juurdepääs 03/20/2018) []

Jäta vastus

Peamenüü

Eelistused

  • Valuuta
  • Keel
  • Kohaletoimetamise riik
Peamenüü

Rahvusvahelised saidid