Dünaamiline Duos! 5 paari, mis tugevdavad teie tervist

Lugemisaeg: 7 minutit
Dünaamiline Duos! 5 paari, mis tugevdavad teie tervist

Meil kõigil on need hämmastavad sõbrad, kes aitavad meil olla meie parimad isikud ja me teeme sama ka nende jaoks! Aga kas teadsite, et ka teatud toitained muudavad dünaamilise duos?

Mõned täienduspaarid täiendavad üksteise eeliseid ja teised töötavad, et täiendada ja tõsta teise mõju, et aidata teil saavutada optimaalset heaolu. Siin on mõned meie lemmik wellness paarid, mida proovida.

# 1 kurkum + must pipar

Ära lase oma tavalistel nimed sind lollida! Kurkuma ja must piparil on palju hämmastavaid hüvesid, mis pakuvad lisaks oma maitsepungadele, ja nad töötavad koos.

Kurkuma eelised

Kurkuma on heaolu, mis toetab seedimist kognitiivne tervis, liigesed, nahk ja palju muud. [1]Selle põhjuseks on peamiselt kurkumiinis tuntud kurkumiinis sisalduv tugev antioksüdant. Teie keha ei imendu kurkumiini kergesti, kuid must pipar võib sellest abi olla. [1]

Must pipra eelised

Ebapiisav must pipar on üllatavalt mitmekülgne ja sisaldab magnesium K-vitamiin, säilitades tervisliku ja tasakaalustatud toitumise., raud, kaltsiumi, kiud ja väikesed kogused mitut teist toitainet. [2]Mustal pipral võivad olla ka antioksüdandid ja gastroprotektiivsed omadused. [3]

Kuigi te ei pruugi iga päev toitaineid rahuldades piisavalt musta pipra süüa, siis teades, et lisades toiduvalmistamisse musta pipra lisaväärtust, ei ole see kahju!

Miks on kurkuma Black Pepperiga?

Must pipar, mida tuntakse piperiinina, suurendab kurkumuse biosaadavust. [1], [4] Ta teeb seda, lükates edasi kurkumite ühendite metaboolse lagunemise soolestikus ja maksas, et võimaldada nende ühendite kõrgemat taset kehas kauem hoida, suurendades seega aega, mida keha peab neid ühendeid absorbeerima enne, kui nad on teie organismist eemaldatud keha. [4]

Proovige kurkuma ja musta pipart koos Swanson Premium türgi ja must pipar. Ja vaata meie lühike video rohkem teada saada selle iidse vürtsi kasulikkusest.

# 2 Prebiootikumid + probiootikumid

Probiotikume võib seostada jogurtiga ja kuigi on tõsi, et mõned jogurtid neid sisaldavad (kui etiketil on kiri „elavad aktiivsed kultuurid”), on palju teisi probiootikumide kasulikke tüüpe ja allikaid. Lisaks aitavad prebiootikumid probiootikume edukalt areneda. Siin on kühvel!

Probiotikumide eelised

Teie keha on koduks triljonitele organismidele, nii headele kui ka halbadele, ning see on oluline tasakaalu säilitamiseks. Probiotikumid on teie organismis head bakterite liigid, mis aitavad seedimist, aitavad hoida immuunsüsteemi ja edendada üldist heaolu. [5]

Probiotikumi lisamine on suurepärane võimalus tugevdada soolestikku kasulike bakteritega, mis aitavad teie süsteemi kontrollida, nii et head poisid kaaluvad üles halvad.

Prebiotikumide eelised

Prebiootikumid on teatud tüüpi kiudained, mis toidavad ja toidavad teie süsteemis terveid baktereid. [5] Seda spetsiaalset tüüpi kiudaineid ei ole meie poolt seeditav, vaid seda lagundavad soolestiku head bakterid, et aidata neil õitseda.

Prebiootikumide looduslikeks allikateks on sigurjuur, võilill, roheline küüslauk, porrulauk ja oder, kuid nii prebiootikume kui ka probiootikume sisaldava toidulisandi kasutamine võib aidata teil õige suhe mugavalt. [6]

Miks võtta prebiotikumid probiootikumidega?

Ilma prebiootikumita ei saa terved soolestiku bakterid õitseda. Mõtle sellele aiana. Probiotikumide võtmine on nagu taimede lisamine teie aeda ja prebiootikumide võtmine on nagu väetise lisamine teie aeda. Mõlemad on aiale kasulikud, lihtsalt erinevalt. Tervisema aia jaoks lisage mõlemad.

Võta prebiootikumide ja probiootikumide kombineeritud kasu Swanson Ultra Probiotic + Prebiotic Fiber.

# 3 Kaltsium + D-vitamiin

Teie keha remodelleerib pidevalt oma skeleti süsteemi, kombineerides vana imendumist ja luues uue luu. [7] Iga kümne aasta järel on teil põhimõtteliselt täiesti erinev skelett! [7] Selleks, et luud oleksid nende muutuste ajal tugevad, on vaja pidevat luude toetavat toitumist ja kaltsiumi ja D-vitamiin on selle toitaineloendi ülaosas luu tervise jaoks. Neil kahel toitainel on ka palju muid eeliseid!

Kaltsiumi eelised

Kui te tarbite kaltsiumi, see on salvestatud luudesse ja hammastesse ning mängib olulist rolli uute tugevate luude loomisel. [8] Kaltsium on seotud ka lihaste kokkutõmbumisega, närvisignaali ülekandega, hormoonide vabanemisega, veresoonte funktsiooniga ja rohkem. [8] See mineraal on hädavajalik keha terveks hoidmiseks.

D-vitamiini eelised

D-vitamiin edendab kaltsiumi imendumine soolestikus, mis aitab meil täiendada meie selle olulise mineraali taset, mis on vajalik luude uueks kasvuks ja ümberkujundamiseks. [9] D-vitamiin mängib rolli ka immuunfunktsioonides, rakukasvu moduleerimisel, neuromuskulaarsel funktsioonil ja palju muud. [9]

Miks võtta kaltsiumi ja D-vitamiini koos?

Need kaks toitainet on võimsamad koos, sest ilma piisava D-vitamiin tasemed, mida meie kehad ei ima piisavalt kaltsiumi me tarbime. Võttes kaltsiumi üksi lihtsalt ei piisa. D-vitamiin Samuti aitab see meil säilitada piisavaid fosfaaditasemeid, mis on teine tegur luu kasvu ja remodelleerumise puhul.

Kuigi meie kehad teevad mõningaid D-vitamiin pärast seda, kui meie nahk on päikesekiirgusega kokku puutunud, piirab päikesekiirguse puudumine või päikesekaitsetooteid meie võime seda teha. [9] Samuti, kuna me vananeme, muutub nahk sünteesimisel vähem tõhusaks D-vitamiin. [9] Niisiis, veenduge, et sa saad nende elutähtsate toitainete piisavalt, võttes a kombineeritud kaltsiumi- ja D-vitamiini lisand.

# 4 E-vitamiin + omega-3

E-vitamiin ja omega-3 toidulisandid on üks populaarsemaid toidulisandeid. Neid kahte toitaineid võetakse sageli kokku, sest need annavad meie tervisele mõningaid sarnaseid ja täiendavaid eeliseid.

E-vitamiini eelised

E-vitamiin on oluline nägemise jaoks, reprodning meie vere, aju ja naha tervist. Samuti on sellel antioksüdantne toime, mis aitab kaitsta teie rakke kahjustavate vabade radikaalide eest. [10] E-vitamiin oli esimene müüja Swanson® ligi 50 aastat tagasi!

Omega-3 eelised

Omega-3 rasvhapped, kaasa arvatud nii eikosapentaeenhape (EPA) kui ka dokosaheksaeenhape (DHA), on kõige tuntumad südame ja \ t aju tervisele, kuid omega-3-d toetavad ka terveid silmi, liigeseid, luud ja nahka. [11] Lisaks võib see aidata teil paremini magada ja positiivsem meeleolu. [11]

Miks võtta E-vitamiini ja omega-3 koos?

Omega-3 rasvhapped ja E-vitamiin töötada koos, et edendada ja kaitsta heaolu. Kaitseomadused E-vitamiin laiendada omega-3 rasvhapete kaitsmist ajus, muutes need kaks toetava kombinatsioonina kognitiivne tervist. [12]

EPA ja DHA on vajalikud nii tervisliku tunnetuse kui ka madalate tasemete jaoks E-vitamiin on seotud mäluprobleemidega. [13], [14]Mõlemad toitained toetavad ka naha tervist, sealhulgas tervislikku kollageeni ja E-vitamiin pakub täiendavaid naha rahustavaid eeliseid.

Hangi omega-3 ja E-vitamiin sisse SwansonauhinnatudTaimepõhine Omega-3mille nimeks oli 2018 Omega aasta toode NutraIngredients USA ja Swanson Premium E-vitamiini segatud tokoferoolid.

Proovige meie auhinnatud omega 3 lisandit.

# 5 C-vitamiin + tsink

Kui hoiate oma meditsiinikabiini varustatud C-vitamiin ja tsink, olete õigel teel. Need kaks toitainet on immuunsüsteemi tervist toetavad aastaringselt ja eriti talvekuudel. Uurime mõlema eeliseid ja miks nad on paremini koos.

C-vitamiini eelised

Eksperdid ütlevad C-vitamiin on üks „kõige ohutumaid ja tõhusamaid toitaineid” ning võib isegi toetada pikaealisust. [15] See pakub kasu immuunsüsteemi tervisele ja südame tervisele, edendades ka terveid silmi ja nahka. [15] C-vitamiin ka anti-vananeva naha eelised tänu oma antioksüdantidele ja selle rollile kollageeni tootmisel. [15]

Tsinki eelised

Tsink on mikroelement, mis aitab stimuleerida meie organismis vähemalt 100 ensüümi. [16] See on kõige paremini tuntud immuunsüsteemi tervise toetamiseks, mida ta teeb T-rakkude aktiveerimise ja immuunvastuse kontrollimise ja reguleerimise teel. [16] Teadlased ütlevad ka, et piisava taseme tagamine tsink võib vähendada meie vanusega seotud terviseprobleeme. [16] Tsink mängib ka rolli viljakust, juuste kasv aju tervisele ja veel. [16]

Miks võtta C-vitamiini ja tsinki koos?

Võttes C-vitamiin ja tsink koos annab teie kehale mitmekülgset immuunsüsteemi tervise tuge koos paljude lisaväärtustega nii toitainetest. See on tugev antioksüdantide kombinatsioon, mis tugevdab keha kaitset ja üldist heaolu. Proovige seda Swanson Premium tsingi ja C losengid.

Sina + Swanson: täiuslik sidumine parema tervise nimel

Paljud ülalmainitud toitained on iseenesest terved, kuid õigete paaride puhul võivad nad üksteise mõju täiendada ja isegi suurendada. Ja mõned kõige kasulikumad toitained vajavad optimaalse toetuse andmiseks vähe abi.

Just nagu need tähtede toitainete paarid Swanson püüab olla teie parim tervisepartner. Oleme siin selleks, et aidata teid harida mitmesuguseid tervise ja heaolu teemasid, pakkudes samal ajal kvaliteetset toitumist, mis aitab teid teie tervisereisil.

Registreeru Swanson Tervisega seotud e-kirjad on esimesed, mis teavad uusi artikleid ja eripakkumisi ning jagavad teie lemmiktoiduparteid allpool toodud kommentaarides!

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Märkused ja viited

  1. 10 Tõestatud kurkumi ja kurkumiini tervised. Healthline.(Juurdepääs 08.07.2018) [] [] []
  2. USDA toidu koostise andmebaas. Standardviide. (Juurdepääs 08/07/2018) []
  3. Must pipar ja tervisealased väited: terviklik traktaat. PubMed. (Juurdepääs 08/07/2018) []
  4. Kas kurkum on ainult musta pipra kombineerimisel efektiivne? ConsumerLab. (Juurdepääs 08/07/2018) [] []
  5. Probiotikumid ja prebiotikumid: milline on erinevus? Healthline. (Juurdepääs 08/07/2018) [] []
  6. 19 Best Prebiotic Foods. Healthline. (Juurdepääs 08/07/2018) []
  7. Mis põhjustab luu kadu? MedlinePlus. (Juurdepääs 07/11/2018) [] []
  8. Kaltsium. PubMed Health. (Juurdepääs 08/07/2018) [] []
  9. Vitamiin D. Riiklikud terviseasutused. (Juurdepääs 08/07/2018) [] [] [] []
  10. Vitamiin E. Mayo kliinik. (Juurdepääs 08/07/2018) []
  11. 17 Omega-3 rasvhapete teaduspõhised eelised. Healthline. (Juurdepääs 08/06/2018) [] []
  12. E-vitamiin kaitseb omega-3 rasvhappeid ja aju. Oregoni riik. (Juurdepääs 08/07/2018) []
  13. Omega-3 rasvhapped EPA ja DHA: tervise eelised kogu elu jooksul. USA Rahvusraamatukogu. (Juurdepääs 08/07/2018) []
  14. Mitmed E-vitamiini vormid kaitsevad mäluhäirete eest. ScienceDirect. (Juurdepääs 08/07/2018) []
  15. Tsink. Medical News Täna. (Juurdepääs 08/07/2018) [] [] []
  16. Tsink. Meditsiiniuudised täna. (Juurdepääs 08/07/2018) [] [] [] []

Jäta vastus

Peamenüü

Eelistused

  • Valuuta
  • Keel
  • Kohaletoimetamise riik
Peamenüü

Rahvusvahelised saidid