8 toitja kingitust jooksjatele

Lugemisaeg: 5 minutit
8 toitja kingitust jooksjatele

Kas otsite parimaid kingitusi jooksjatele? Kui teil on elus jooksja, siis ilmselt teate just seda, kui pühendunud nad spordile on ja kuidas nad selle pika mängu jaoks on. Mitte kõik meist ei jookse maratone, kuid see ei muuda seda, kui oluline on meile ikka ja jälle välja jõuda ja neid miile järjepidevalt sisse logida. Ja enamiku jaoks pole jooksmine lihtsalt vaieldav - me lihtsalt ei taha jooksust mööda vaadata.

Niisiis, parim kingitus, mida jooksjale võite anda, on nende spordis kasvamise toetamine ja treeningu kiire taastamine. Saate seda teha, andes neile tõelise kingituse sportlik toitumine jooksjatele. Siin on mõned meie parimad toitumisnõuanded jooksjatele.

# 1 metüülsulfonüülmetaani (MSM) pulber treeningu taastamiseks

MSM soodustab tugevat kõhre, kõõluseid ja sidemeid, et aidata kaitsta liigeseid. MSM võib aidata ka lihaseid taastumise ajal rahustada, pakkuda antioksüdantset toimet, et kaitsta treeningutest põhjustatud vabade radikaalide kahjustuste eest stressija aitavad pärast treenimist immuunsussüsteemi toetada.[1],[2] Teadusuuringud on näidanud, et treeningueelsesse vette segades 100 mg MSMi 1 kg kehakaalu kohta, suurenes pärast treeningut antioksüdantide koguvõimsus võrreldes inimestega, kes ei tarvitanud MSM-i enne treeningut.[2]

Kingi oma lemmiksportlasele kingitus, mis on nende treeningukavast tõeliselt kasulik -MSM pulber mis segunevad kergesti nende treeningueelse või -järgse veepudeliga. Kui soovite rohkem teada saada MSM-i ja MSM-i annuste eelistest, vaadakeMSM annustamine: kui palju võtta?

# 2 kolmekordne püruvaat-elektrolüütide kompleks - esmaklassilised elektrolüüdid ilma lisatud suhkruta

Elektrolüüdid on jooksjate hüdraatumise tagamiseks hädavajalikud, kuid paljud elektrolüütide joogid on täis lisatud suhkruid ja koostisosi, mis ei pruugi jooksja tervislikku eluviisi toetada. Meie Kolmekordne püruvaadi elektrolüütide kompleks pakub peamiste elektrolüütide eeliseid (kaltsiumi, kaalium ja naatrium), mis toetavad teadaolevalt lihaste ja närvide funktsiooni, lisaks stabiliseeritud püruvaat, mis soodustab energia tootmist treeningute tegemiseks. Arvukad uuringud toetavad täiendava püruvaadi üksikute vormide kasutamist raku tervisliku hingamise ja ATP (rakulise energia) tootmise edendamisel.[3]

Vaadake ka Swanson Ultra 1000 mg Energy C koos elektrolüütidega, mis sisaldab täiendavaid vitamiine ja mineraale, mis on suurepärased jooksjatele, sealhulgas C-vitamiin, kaltsiumi, magnesium ja tsink.

# 3 peedist vastupidavust ja toitejõudu - ilma peeti söömata

Peet on jooksjate toitumisjõud. Lisaks väärtuslikele vitamiinidele, mineraalidele ja fütotoitainetele sisaldavad peet ka nitraate, mis vastavalt teadusuuringutele võivad toetada vereringet ja lihaste hapnemist.[4] Swansoni sertifitseeritud mahepeedimahla pulber on suurepärane võimalus jooksjatele selle toitva toidu lisamiseks oma igapäevasesse dieeti. Või proovida Swanson Ultra Kiiretoimeline peedijuur NO + lämmastikoksiidi kiireks kiirendamiseks energia ja vastupidavuse optimeerimiseks.

# 4 Füüsilise jõudluse kõrge energiaga kompleks

Swansoni ülikerge energiakompleks on virnastatud selliste energiseerijatega nagu eleutherojuur (Siberi ženšenn), gotu kola ja toitainetihe mesilane õietolmu koos tugeva mesilaspiima kontsentraadiga. See ainulaadne valem on kosutav energiasegu, mis võitleb väsimuse vastu ja toetab vaimset ja füüsilist jõudlust. gotu kola võib samuti aidata parandada jalgade vereringet.[5] Ja eleuthero juuri kasutatakse sageli vastupidavuse ja sportliku jõudluse edendamiseks.[6]

# 5 Magneesium keha ja vaimu tervise jaoks

Magneesiumi on palju liike ja selle mineraalaine eelised sportlastele on plahvatuslikud. Magneesium aitab edendada rakulist energiat, lihaste kokkutõmbumist ja lõdvestamist, närvi-, luu- ja südame-veresoonkonna tervist ning lisaks veel muud.[7] Proovige seda Swanson Premium kolmekordne magneesiumikompleks või Mellow Mag magneesiumipulberjook. Vann või jalg leotada Magneesiumkloriidi helbed (Epsomi sool) aitab rahustada väsinud lihaseid ja soodustab taastumist.

# 6 Probiootikumid jooksjatele

Tervislik soolestiku mikrobiom on kõigile oluline. Lõppude lõpuks on seedetraktis üle 70% teie immuunsussüsteemist.[8] Kuid tervislikul soolestiku taimestikul võib jooksjatele veelgi rohkem kasu olla, eriti soojema ilmaga. Uuringute kohaselt võib mitme tüvega probiootikumi lisamine pikendada jooksuaega enne väsimust sooja ilmaga.[9] Lisaks on jooksmine pingutav treening, mis paneb stressi immuunsussüsteemile, seega on immuunsussüsteemi tugevdamine probiootikumidega hea mõte jooksjatele. Valige probiootiline segu nagu Swanson Ultra Probiotic Complex, mis sisaldab mitmesuguseid sõbralikke probiootilisi tüvesid.

# 7 D-vitamiini luude tervise ja jõudluse tagamiseks

Võib arvata, et kuna paljud jooksjad veedavad palju aega õues, vastab see päikese käes viibimisele D-vitamiin vajadusi, kuid Cooperi kliinikus korraldatud 2008. aasta uuring näitas, et 75% -l jooksjatest, kes keskmiselt 20 tundi nädalas, oli madal D-vitamiin.[10]

D-vitamiin mängib rolli paljudes protsessides, mis mõjutavad luude tervist, lihaste kokkutõmbumist, närvide stimuleerimist ja immuunsüsteemi tuge, pluss D-vitamiin võib suurendada lihasjõudu ja kiiresti tõmblevate lihaste suurust.[11] D-vitamiin on jooksjatele ülitähtis ja ka kõigile teistele!

# 8 parimad valgu lisandid jooksjatele

Vastavalt Rahvusvaheline sporditoitumise ühing, peaksid regulaarselt treenivad inimesed, nagu jooksjad, treenimise optimeerimiseks tarbima 1,4–2,0 grammi valku kehakaalu kilogrammi kohta päevas.[12] Samuti võib valgu tarbimise ajastus soodustada taastumist ja keharasva suurenemist.

Ühiskonna avaldatud täielikus aruandes märgitakse, et valkude või aminohapete tarbimine vahetult enne treeningut ja treeningu ajal on parandanud lihaste paranemist ja optimeerinud jõudu.[12] Samuti proteiinilisandid nagu vadakuvalgu pulber võib anda anaboolse vastuse, mis sarnaneb vaba vormi aminohapetega.[12]

See on suurepärane uudis, eriti kui mõelda ideele süüa praad tundides enne jooksma minekut, tundub see küsitav. Swanson Ultra vadakuvalgu pulber on parem idee. See imendub kiiresti ja pakub lihastele vajalikke valke ja aminohappeid, mida jooksjad vajavad, ilma et neid maha segataks.

Parimad kingitused jooksjatele

Jooksjatele kingituste ostmine võib mõnikord olla keeruline, kuna jooksjad vajavad oma spordiala jaoks vähem varustust kui paljud teised sportlased. Kuid iga jooksja vajab korralikku sportlik toitumine to help them perform their best and recover fully. The best gifts for runners are the gifts that help them keep running and improving their game. So, use this guide to put together a health care pakett for the runner in your life.

Kas olete toitumisnõuannete jagaja, mida jagada? Rääkige meile allpool olevates kommentaarides, milliseid vitamiine ja toidulisandeid soovite jooksjatele kinkekomplektis näha. Vaadake ka postitust 10 näpunäidet jooksjatele, lisaks vitamiine ja toidulisandeid jooksmiseksjaMänguvahetaja toitumine ja toidulisandid optimaalse tervise tagamiseks.

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

(Värskendatud 18.05.2018)

Märkused ja viited

  1. MSM. WebMD. []
  2. Metüülsulfonüülmetaani üheannuselise manustamise mõju oksüdatiivsele stressile pärast ägedat ammendavat treeningut. USA meditsiiniraamatukogu. [] []
  3. Püruvia hape. ScienceDirect. []
  4. Nitraadi allaneelamine: ülevaade tervisemõju ja füüsilise jõudluse mõjudest. USA meditsiiniraamatukogu. []
  5. Gotu Kola. WebMD. []
  6. Gining, Siberi. WebMD. []
  7. Magneesiumi teabeleht tarbijatele. Riiklikud tervishoiuinstituudid. []
  8. Räägime tervisest: “Aastaste lisamine oma elule ja elule teie aastatesse” Ray Morgan Om.D Ph.D. (Juurdepääs 27.02.2018) []
  9. Probiootikumide lisamise mõju seedetrakti läbilaskvusele, põletikule ja kehalise võimekuse paranemisele kuumuses. WebMD. []
  10. Jooks D. Runneri maailmas. []
  11. Jooksja maailma olulised juhendid: Kiire kütus: kõik, mida peate teadma. Jooksja maailma toimetajad. []
  12. Rahvusvahelise sporditoitumise seltsi positsiooniseis: valk ja treening. Rahvusvahelise sporditoitumise seltsi ajakiri. [] [] []

Jäta vastus

Peamenüü

Eelistused

  • Valuuta
  • Keel
  • Kohaletoimetamise riik
Peamenüü

Rahvusvahelised saidid