Kuidas peatada oma kehakaalu pärast oma eesmärgi saavutamist

Lugemisaeg: 2 minutit
Kuidas peatada oma kehakaalu pärast oma eesmärgi saavutamist

Kui olete saavutanud oma sobivuse ja kaalu eesmärgid, siis on suur õnnitlused korras! Sa oled edukalt oma elu paremaks muutnud ja sa sööte tervislikumaid toite, harjutate igapäevases treeningus, harjutate ennast selle kohta, millist tüüpi toidud teie keha oma võimete kohaselt toimib, ja sa oled (loodetavasti) nautida teed mööda.

Kui seate endale eesmärgi ja keskendute selle saavutamisele, võib see tunduda natuke hämmastavalt, kui sa lõpuks jõuad ainult siis, kui ei tea, mida sa now peaksid tegema. Kui see tundub tuttav, siis pole vaja muretseda; see juhend aitab teil teid toetada ja soovitada, kuidas saate oma kaalu peal hoida.

Hankige vajaminev tugi

Teie keha vajab toitaineid, et:

  • hoia sind tervislikult
  • tunnete pinget
  • reguleerida une, hormone ja kognitiivne funktsiooni
  • täitke päris palju kõiki muid tegevusi, mida keha päevas võtab.

Kuidas ma saan oma luud toetada?

Toetage oma luu tervist ja arengut, saades piisavalt kaltsiumi teie dieeti, samuti valku, magnesium D-vitamiin, säilitades tervisliku ja tasakaalustatud toitumise.ja kaalium (võib leida näiteks banaanidest, tsitrusviljadest ja kuivatatud puuviljadest). See aitab teil end tugevana ja elastsena tunda ning aitab kaitsta liigeseid ja kudesid treenimisel, näiteks jooksmisel, raskuste tõstmisel ja suurtel spordialadel osalemisel.

Kui olete väsinud, jõuad tõenäoliselt kiirete toitude valmistamiseni kergemini kui alustada värskete koostisosadega toitvaid toite. Niisiis, vältige väsimust, jäädes hüdreeritud ja mitte lubama oma veresuhkru taset kogu päeva jooksul.

Keskenduge piisava arvu une saamisele ja võtke multi-vitamiine, kui olete mingil moel puudulikud või kui teil on raske päeva jooksul kogu vajalikku mineraali süüa.

Püsi keskendunud

Now , kui olete oma eesmärgi saavutanud, peate tagama, et töötate ikka veel kõvasti ja järgite söögikavasid, töötate välja režiime ja mõtlete positiivselt.

Kui te tunnete end igal ajal ebaõnnestununa või justkui te ei oleks proovinud nii kõvasti, kui oleks võinud, siis võtke aega, et tagasi astuda ja meelde tuletada, kui kaugele olete tulnud. Tuletage endale meelde verd, higi ja pisaraid, mida olete kogenud, et saada, kus sa oled, ja täpselt, miks te alustasite oma jõupingutusi, et kaotada kaalu ja saada kõigepealt kuju.

Ole järjepidev

Lihtsalt sellepärast, et olete saavutanud oma sihtkaalu, BMI või lihasmass ei tähenda, et saate oma treeningute ajakava lõdvestuda. Ärge unustage osaleda jõusaalis nii regulaarselt, kui sa varem käisid, jätkata ennast väljakutsetega spordiga tegelemisel ja süüa osana tasakaalustatud toitumisest, mis peaks ideaalis olema alkoholivaba, töödeldud toit (sh leib), liiga soolane toiduained, rafineeritud suhkrud ja transrasvad.

Keelduge now enesega rahulolematuks, kui olete oma eesmärgi saavutanud ja seadnud endale täiendavaid ülesandeid, näiteks õppima kokkama, mängima sporti, harima teisi, arendama ja tõhustama oma arusaama näiteks anatoomiast ja füsioloogiast.

Jäta vastus

Peamenüü

Eelistused

  • Valuuta
  • Keel
  • Kohaletoimetamise riik
Peamenüü

Rahvusvahelised saidid