Miks peaksite kaaluma multivitamiinide võtmist

Lugemisaeg: 2 minutit
Miks peaksite kaaluma multivitamiinide võtmist

Toidulisandite võtmine võib olla tõhus toitumisalaste toitainete hankimise viis. Neid on lihtne meeles pidada, neid on lihtne salvestada ja neid saab transportida. Multivitamiinid on äärmiselt mugavad ja pakuvad teile kontsentreeritud vitamiinide, mida keha võib ihaldada.

Kui teie toit ei ole mineraalide poolest rikkalik ja teil on raske teada, millised toidud sisaldavad folaat, raudja C-vitamiin ja D, näiteks multivitamiinid on suletud.

Niikaua kui te ei ületa massiliselt multivitamiinide soovitatavat ööpäevast annust, pole mingit kahju alguses võtta multivitamiine tervisliku ja tasakaalustatud elustiili osana. Võite proovida neid võtta, et näha, kas hakkate tundma üha jõulisemat, tähelepanuväärset ja juhitavat.

Heledam nahk

Nahahoolduse eest hoolitsemine on teie tervise rutiini oluline osa, see on organismi suurim orel ja see kaitseb teid päikese ja muude elementide eest.

Jälgides, et teie nahk ei ole raske töö ja sa peaksid vältima ilmset ohtu, mida põhjustavad päikeseenergia, suitsetamine, alkoholi liigne tarbimine ja mitte piisavalt vett joomine.

Et nahk oleks terve ja nooruslik, võite võtta multivitamiine, mis sisaldavad D-vitamiin, C-vitamiin (leidub ka tsitrusviljades ja aitab terveneda kahjustatud nahka), antioksüdant E-vitamiin, sama hästi kui K-vitamiin.

K-vitamiin puudused on mõnevõrra haruldased; siiski kannatavad haiged nende võime tõttu tervendada haavu, kriimustusi ja verevalumeid, eriti pärast kirurgilisi protseduure. Et suurendada oma tarbimist K-vitamiin, võite hakata sööma rohelisi lehtköögivilju, nagu lehtkapsas, kapsas, rohelised oad ja spinat.

Puudused

Vitamiinipuudulikkuse juhtimine võib olla raske, eriti kui puudulikkus ennast tunneb end väsinuna, ärritatavana, valulikkana ja nõrkana. A vitamiin B12B6 foolhapeja riboflaviin puudus võib põhjustada väsimust ja aneemiat.

Mõnedes kõige olulisemates vitamiinides puudulik toit võib põhjustada erinevaid ebameeldivaid sümptomeid ja teie ülesanne on neid proovida ja seejärel teha midagi. Teie arst võib teile määrata ravimeid sama palju, kui nad võivad soovitada teil suurendada teatud mineraalide päevast kogust.

Multivitamiinide kasutamine võib aidata teil tunda end vähem väsinud ja nõrkana, kuni teil on jõudu, et uurida erinevaid toite, mida on vaja rohkem süüa, ise valmistada ja söögikavasid luua.

Kognitiivne tervis

Tervisliku elu nautimiseks on oluline aju toimimine ja tervislik seisund. Vitamiinid peetakse kõige viljakamaks säilitamisel kognitiivne tervisele ja ajupotentsiaali suurendamisele kuuluvad sellised, nagu foolhape, kaltsiumi, magnesium ja tsink.

Söögid, mida sööte, võivad anda mineraale, mida vajate, et hoida teid vaimselt hoiatavatena kogu päeva vältel, ja need tulevad terved ja eriti need, kellel on madal GI, samuti õline kala, mustikad, tomatid ja banaanid, mis on täis kaalium.

Kui te saate aru, et teie igapäevane toit on sellistes toitudes puudulik, siis on mugav multivitamiini võtmine aidata teil oma keha toita, kui proovite välja selgitada, kuidas kõige paremini oma dieeti parandada ja saada iga vajaminev mikroaine.

Jäta vastus

Peamenüü

Eelistused

  • Valuuta
  • Keel
  • Kohaletoimetamise riik
Peamenüü

Rahvusvahelised saidid