Parimad näpunäited teie lihaste hooldamiseks pärast töötamist

Lugemisaeg: 2 minutit
Parimad näpunäited teie lihaste hooldamiseks pärast töötamist

Uue treeningrežiimi käivitamine võib olla uskumatult innustav ja suur meeleolu-võimendaja. Füüsiliselt sobivaks muutumine on osutunud kasulikuks nii meie füüsilisele kui ka vaimsele tervisele, mis võib aidata meil uuendada.

Töötades välja, kas te otsustate töötada oma südame- või jõuehitusega, võib teie lihasgruppidel olla üsna pingeline. Paljud leiavad, eriti oma treeningute alguses, et nad veedavad lähipäevad vähe valutult ja pingul. Kui olete mures oma lihaste pärast treeningu pärast, siis mida saab teha, et sa ei vigastaks ennast ega ka oma lihaseid?

Rahune maha

Kui olete treeningu lõpetanud, on üks tähtsamaid asju, mida saate oma lihaste tervise heaks teha, korralikult jahtuda. Kas see on energiline jalutuskäik pärast sõitu või venitades oma lihaseid pärast kehakaalu treeningut, peaksite keha tagasi minema kuni 20 minuti jooksul. See aitab ära hoida seda kanget, ebamugavat tunnet, mida te järgmisel päeval pärast intensiivset treeningut võite kogeda.

Võtke regulaarselt vaheaegu

Samamoodi nagu te ei tohiks krahhi dieeti kaotada tonni kaalu, samuti ei tohiks te impulssiivselt treenida päevast päeva. Paljude aegade taastumine on väga oluline, kui tegemist on regulaarsete treeningutega. See annab teie lihastele aega puhata ja ülejäänud keha. Ei ole enam lüüasaamist, kui naasta oma treeningrutiinile, vaid selleks, et leida, et olete selle lõpetamiseks liiga väsinud.

Veenduge, et teil on õige toitumine

Loodetavasti on uue treeninguga paranenud toitumine. Loomulikult on oluline tagada, et tarbite tervislikku tasakaalu puu-, köögiviljade, lahja liha või valgu ja süsivesikute hulgas. Eriti oluline on valk, kui tegemist on töötamisega. Valk aitab tervendada ja ehitada lihaseid, mis aitab teil saavutada väiksema füüsilise välimuse, kui see on see, mida te järgite.

Need, kes läbivad eriti pingelisi treeninguid, võivad soovida valgu pulbreid ja toidulisandeid, et aidata neil ehitada vajalikku lihasmassi või aidata lihtsalt oma lihaseid terveneda pärast jõuõpet. Krampide toidulisandid võivad samuti aidata lühiajalisi kramplikke.

Olgugi, et pärast raskeid treeninguid on oluline tugineda oma valgu tasemele, on oluline, et te ei hakka süsivesikuid vahele jätma. Trendikas toitumine on lühikese aja jooksul kõik hästi ja hea, kuid suurte toidugruppide väljajätmine oma toitumisest pärast jõulist treeningut võib olla uskumatult ohtlik. Süsivesikud on teie keha kütus ja need tuleks siduda terve valgu kogusega.

Kasutamata aega lihaste eest hoolitsemiseks, võib kehaline kehaline koormus olla suur. Kui soovid jõuda teatud tugevuse või lihasmassi tasemele, on oluline, et te ei karistaks oma lihaseid, kui te ei puhka ega soojendaks ega soojendaks. Tervislik toitumine ja toidulisandid võivad samuti aidata teil lihaseid ravida ja ehitada, mis tuleks paarikaupa puhata.

Jäta vastus

Peamenüü

Eelistused

  • Valuuta
  • Keel
  • Kohaletoimetamise riik
Peamenüü

Rahvusvahelised saidid