Toidulisandite omaksvõtmine käesoleval aastal võiks teid paremaks muuta

Lugemisaeg: 2 minutit
Toidulisandite omaksvõtmine käesoleval aastal võiks teid paremaks muuta

Kui olete otsustanud oma elustiili uuendada või oma igapäevast rutiini muuta, võib see suureks motiiviks tulla isiklikule tervisele. Kui inimesed alustavad uut aastat uue „uue aasta mantraga”, on suur tõenäosus, et nende motivatsioon seisneb selles, et nad püüavad end paremini tunda, kuidas nad igapäevaselt hoolitsevad.

See on täiesti õige põhjus isikliku makeoveri alustamiseks, sest meie toitumise ja füüsilise tervise parandamine võib aidata meil end paremini ja paremini tunda, andes meile rohkem „üles ja minna” energiat.

Suunake konkreetsed küsimused

Kui teie motivatsioon proovida uut dieeti on suunatud konkreetsetele probleemidele, nagu maoärritused, madalad meeleolud või üldised käimasolevad küsimused, võivad toidulisandid neid probleeme parandada. Näiteks kui teil on olnud seedehäireid ja soolehäireid, võib ingveri või piparmündiõli lisandite või probiootikumide võtmine aidata teil tekkinud probleeme lahendada.

Tõstke oma uut rutiini

Kui teil on olnud toitumishäireid või kui teie eelnev toitumine puudus teatud vitamiinist või mineraalainetest, siis võivad toidulisandid kindlasti aidata. Tervisliku ja tasakaalustatud toitumise söömine on oluline, et hoida kõiki kiude ja vitamiine iga päev, kuid toidulisandid võivad suurendada teie uut rutiini.

Parim viis seda teha on arutada oma arsti või apteekriga kõigepealt, et teada saada, mis see on, ja miks teil võib tekkida sümptomeid.

Eriti, kui olete otsustanud minna veganisse või taimetoitlasse, võite katsetada uusi toidugruppe ja tasakaalustada oma valkude, rasvade ja süsivesikute uusi allikaid. Kuid mõnikord võivad nende dieetide uued patsiendid kogemata muuta mõnede vitamiinide ja mineraalainete puudust. See ei ole põhjus, miks teie toitumine üldse peatada, sest te saate seda tasakaalu veel konkreetsete toidulisandite abil parandada.

Abi vältimatu

Kas sa now , et enamik eurooplasi on keskmiselt madal D-vitamiin? See on osaliselt meie madala UV-kiirgusega, mis on mõnikord vältimatu, kui elate kohas, kus kliima ei ole alati päikeseline. Lõputute päikesepaisteliste päevade asemel, kus on heledad hommikud ja pikad jahedad õhtud, võib mõnikord olla tarvis täiendada.

Me ei saa ka aega tagasi pöörata ja muuta meie toitumine minevikus paremaks ning meie enda bioloogia võib olla vastutav selliste raskete perioodide eest, mis võivad meid madalaks muuta raud. Täiendused on mõnikord uskumatult kasulikud, kui me ei saa alati loomulikult muuta seda, mida meil puudub.

Toidulisandid võivad olla teie uuest rutiinist otsitav tõuke või parandus. Lähenemine elule koos uue keskendumisega teie tervisele võib jätta teile tunde optimistlikumate võimalike energiamahukate puhkuste või heategevuslike lõbusate jookide pärast. Sõltumata sellest, milline on teie terviseprobleem, võta kindlasti arvesse kõiki teile avatud võimalusi, mis aitavad teil end tervislikumaks ja heledamaks tunda.

Jäta vastus

Peamenüü

Eelistused

  • Valuuta
  • Keel
  • Kohaletoimetamise riik
Peamenüü

Rahvusvahelised saidid