Unusta resolutsioonid: saada terveks elu

Lugemisaeg: 4 minutit
Unusta resolutsioonid: saada terveks elu

Mulle meeldib olla terve, või vähemalt üritan olla iga päev ja saada tõeliselt põnevil, kui inimesed teevad oma tervise kohta otsuseid. Tegelikult, vastavalt Google'i otsinguandmed ja hiljutine Maristi küsitlus,Be a Better Person, Lose Weightja Get Healthyon jätkuvalt parimad resolutsioonid, tavaliselt pekstes välja Get Organised, Travel ja Read More viimastel aastatel. Olen veetnud ligi 30 aastat tervishoiu- ja tervisetööstuses, arendades tooteid, et aidata inimestel oma tervisereise teha, nii et loomulikult armastan ma jätkuvat otsustamist tervemaks ja paremaks saada.

Kui tunned, et sa ei suuda resolutsioone teha, ei ole sa üksi. Hiljutine aruanne USA uudised näitab, et umbes 80% meist ei suuda praeguseks oma resolutsioonides läbi kukkuda ja reedeti on päevad, mil me tõenäoliselt lõpetame töö. See tähendab, et vaid 2 inimest kümnest kasutab seda uueks aastaks 30 päeva jooksul. Need on rasked koefitsiendid! Kuid siin on, kuidas seda rüsti vältida või sellest välja tulla, kui olete praegu kohal - ärge võtke äärmusi. Äärmusi on raske kinni pidada, nii et tehke selle asemel iga päev enda jaoks midagi väikest ja tähistage neid väikeseid võite. Tehes väikeseid kavatsusi ja omaks võttes elu igapäevase kaose, saame lõpuks keskenduda kogu eluks tervislikumaks muutmisele.

Väikesed kavatsused, mitte äärmuslikud kohustused

Äärmuslike kohustuste ja suurte resolutsioonide asemel kujutage ette väikeste igapäevaste kavatsuste tegemist. Ma olen nende väikeste, igapäevaste harjumuste tutvustamisest oma elus ja ülistavate või suurte resolutsioonide juhtimisest. Stanfordi ülikooli käitumispsühholoog BJ Fogg'i sõnul väikesed harjumused auhindadega on pikaajalise käitumise muutmise võti. [1]Nii et kui te pole kunagi oma elus jooksu teinud, selle asemel et pühenduda viis päeva nädalas jooksmisele, otsustage lihtsalt panna jooksujalatsid selga ja kõndida kord nädalas välisukse juurde. Võimalik, et jalutate õues ja jalutate isegi bloki ümber. Pärast seda võite end jalutada või joosta, paar klotsi nädalas. Tegelikkuses tunneme end saavutatuna, sest alustasime väikese, saavutatava eesmärgiga ja see saavutustunne võib aidata muuta selle väikese eesmärgi suuremaks eesmärk ja seejärel kinni. Ja me peame tähistama neid väikeseid valikuid, mida me iga päev teeme. Vaadake päeva ja oma valikuid väiksemates tükkides. Naudin pärastlõunal paar šokolaaditükki - kes suudab kontoris purgi vastu seista? Kuid naudin ka joogat või samal päeval trepist käimist. Nii et ärge pekske end selle ühe šokolaaditüki üle. Tasakaalustage seda valikut treppidega kohtumisele viimisega, tervisliku õhtusöögi söömisega või sellega, et tähistasite sel hommikul joogat. Selle asemel, et mõelda voodisse minnes kõikidele puudustele, tähistame neid väikeseid võite ja olgem enda vastu lahked.

Haarake kaos

Miks omaks kaos? Selle ümber ei ole kuidagi. Elu viskab palju meie teed ja on oluline hoida paindlikku mõtteviisi ja tähistada oma väikseid saavutusi, et aidata meil edasi liikuda. See aitab, kui me peame meeles oma suuremaid eesmärke, mõistame, et nende eesmärkide saavutamiseks on rohkem kui üks viis ja mõistame, et ainus ajajärk on meie oma. Iga väike samm, mida me teeme mööda, annab meile hoogu ja see väike mõtteviis võib viia uuendatud perspektiivi eesmärgi seadmisele.

Nii palju resolutsioone tundub, et keerame ümber asju, mida me ei pea tingimata tegema või on otsustanud end eitada, selle asemel, et keskenduda positiivsetele harjumustele, võime oma eesmärkide saavutamiseks oma elule lisada. Raske on olla positiivne suhtumine, kui olete keskendunud sellele, mida te kaotate. Iga aasta alguses kujutan ette, et ma võtan omaks tuleviku kaose, otsides asju, mida ma saan teha, et aidata mul iga päev parandada, mis sobib realistlikult minu elu hullusesse. Lisaks näitavad uuringud, et vastupidavust ehitatakse keeruliste olukordade abil, hinnates raskusi optimistlikumate vaatenurkade abil, mis aitab teil tulemusi positiivsemalt vaadata ja suurendada oma rahulolu eluga. [2] Õnne ja eluga rahulolu puhul on positiivsed emotsioonid väga olulised, sest need on „võimas kasvu- ja muutuste allikas”. [2]

Kuidas me seisame silmitsi meie tänapäeva elu väljakutsetega, piirangutega ja üldise hullusega. Me saame end aidata, olles positiivsed ja haarates kaose ning töötame realistlike viisidega, et muuta eluks püsivad ja terved muutused.

Get Life jaoks tervislikum

Isegi järgmise paari minuti jooksul võiksite teha midagi väikest ja saavutatavat tervisele ning tähistada oma jõupingutusi, näiteks jooge klaasi vett või mõnevõrra sirutama. Lõpuks muutuvad need väikesed muutused positiivseteks harjumusteks. Nad loovad hoogu, et aidata teil olla edukam oma eesmärkide saavutamisel kauem kui aasta esimesed 30 päeva.

Me kõik oleme meie enda tervisekäigud, mida saab täita ootamatute rünnakute ja teekonnaga. Me kõik võtame paar sammu edasi ja tagasi iga päev. See on nii oluline, et tähistada reisi, mida me käime, ja mõistame, et püüame oma parima, et teha meile head. Kui me võtame iga päev väikeseid, tahtlikke samme positiivsete mõtete ja empaatiaga endale, teeme tõenäoliselt need väikesed, terved harjumused osa meie tavapärastest heaolu rutiinidest. Niisiis, tähistage oma reisi ja valmisolekut jätkata - ja tean, et ma olen sinuga koos, proovides ja pidades ka seda.

Niisiis, millised on teie väiksed kavatsused sel aastal? Kuidas tähistate oma väikseid võitu? Äärmuslike kohustuste võtmisega, väikeste kavatsuste seadmisega ja kaose kaasamisega saate kujundada ümber oma mõtteid resolutsioonide üle ja teate, et teete oma parima, et terve aasta terveks saada.

* Toidu- ja ravimiamet ei ole neid väiteid hinnanud. Need tooted ei ole mõeldud haiguste diagnoosimiseks, raviks, ravimiseks või ennetamiseks.

Märkused ja viited

  1. Unusta suured muutused, alusta Tiny Habit: BJ Fogg Tedx Fremont. []
  2. Õnn lahti pakitud: positiivsed emotsioonid suurendavad vastupidavust, suurendades elu rahulolu. Emotsioon (Washington, DC), 9 (3), 361–368. [] []

Jäta vastus

Peamenüü

Eelistused

  • Valuuta
  • Keel
  • Kohaletoimetamise riik
Peamenüü

Rahvusvahelised saidid