Top 10 vitamiini ja toidulisandeid meestele üle 50 aasta

Lugemisaeg: 9 minutit
Top 10 vitamiini ja toidulisandeid meestele üle 50 aasta

Isegi oma parima püüdega hästi süüa saada palju treeningut ja minimeerida stressi, teie keha nägu muutub vanuse ajal muutumatuks. Biokeemilistes protsessides kuni magamismustrite muutumiseni võivad teie 50-aastased tuua kaasa uusi terviseprobleeme, kuid keskendunud toitumine võib aidata.

Peamised toitained aitavad teil võidelda vananemise mõjude vastu ja toitumisalaseid edusamme tehakse iga päev! Õige toidulisandid võivad aidata teie immuunsüsteemi toetada, täita toitumisalaseid lünki oma dieedis, suurendada energiat, toetada südame-veresoonkonna tervist, seksuaaltervist ja palju muud.

Vananemine võib olla osa elust, kuid see ei tähenda, et sa ei suuda seda kõige paremini tunda. Siin on meie top 10 valikuid vitamiine ja toidulisandeid üle 50-aastastele meestele.

# 1 Magnesium Mind & Body Wellness jaoks

Magnesium võib olla nende kõige kriitilisem mineraal. See on seotud sadade biokeemiliste protsessidega kogu kehas - alates energiatootmisest kuni vererõhuni ja luu arenguni. [1] Magnesium on ka transpordi jaoks oluline kaltsiumi ja kaalium üle rakumembraanide, mis on närvide, lihaste ja südame tervisliku toimimise seisukohalt elulise tähtsusega. [1]

Kui sa sööd palju värskeid tooteid, saate oma dieedis magnesium . Kuid teadlased ütlevad, et magnesium puudus meie taimedes on muutumas tavalisemaks, sest magnesium kahanenud pinnas on. [2] Selle tulemusena ei saa umbes kaks kolmandikku arenenud riikide inimestest oma toidust piisavalt magnesium . [2]

Samuti, kui oleme stressis või ärevuses, hävitavad meie rakud magnesium , mis on liitumisprobleem, sest madal magnesium tase võib sind tunda veelgi stressis ja ärevuses! [3], [4]

Piisava magnesium saamine võib samuti aidata teil paremini magada, soodustades tervislikku toimimist GABA retseptorid, mis aitavad teie meelel peatada võidusõidu ja öösel "sulgeda", et saaksite ülejäänud vajaliku. [5]

Veenduge, et teie dieedis oleks piisavalt magnesium , millel on väga biosaadav kelaaditud magneesiumilisandvõi proovige meie uut Mellow MagMaitsev magnesium mis aitab teil lõõgastuda ja lõõgastuda, lisades oma keha magnesium .

# 2 Vitamiin D kaltsiumi imendumiseks ja rohkem

See “päikesepaiste vitamiin“Peaks olema igal tipptasemel loendil. Teadusuuringud näitavad pidevalt selle laialdast rakendamist inimeste tervisele, kuid enamik inimesi seda toitainet ka ei saa. [6] Lisaks on eakatel inimestel veelgi suurem risk areneda D-vitamiin puudused, sest vananev nahk ei sünteesi D-vitamiin tõhusamalt, ning vanemad inimesed kipuvad kulutama rohkem aega siseruumides. [7]

D-vitamiin on vajalik, et aidata meil neelata kaltsiumining see toetab immuunsüsteemi funktsiooni, rakkude kasvu moduleerimist ja palju muud. [7] Ilma piisava tasemeta D-vitamiin, meil on piiratud võime neelata kaltsiumi, nii et keha võib alustada kaltsiumi meie skeletisüsteemi kauplustest, mis toob kaasa nõrgemad luud. [8]

Hoia oma D-vitamiin ja kaltsiumi tasemega a kombineeritud D3-vitamiini ja kaltsiumilisandiga. Eksperdid ütlevad D3-vitamiin võib olla kaks korda efektiivsem kui teised D-vitamiin lisandeid tõstmiseks D-vitamiin tasandil. [9]

# 3 Omega-3 rasvhapped südamele ja aju tervisele

Kalaõlis leiduvad omega-3 rasvhapped - eikosapentaeenhape (EPA) ja dokosaheksaeenhape (DHA) on kõige tuntumad südame ja aju tervisele, kuid omega-3-de eelised ei lõpe. [10]

Omega-3 rasvhapped toetavad paljusid tervise valdkondi. Nii palju, et Euroopa teadlased hindavad, et peaaegu 12,9 miljardit eurot (ehk 16 miljardit dollarit) ravikuludest oleks võimalik säästa, kui kõik üle 55-aastased said omega-3 rasvhappe lisandit. [11]

Lisaks südamele ja aju tervisele, oomega-3 rasvhapped toetavad silmi, liigeseid, luid ja nahka, lisaks võib see aidata teil paremini magada ja positiivsemat tuju.[10]

Kui rasvane kala, nagu lõhe ja makrell, ei ole teie söögiplaatil tavaline, siis on ohutu eeldada, et omega-3 lisand võib olla kasulik. Proovige seda Swanson krilliõli, Kalaõli või meie auhinnatud taimepõhine omega-3toidulisand, mis võitis alates aastast 2018 Omega-3 aasta toote auhinnaNutraIngredients USA.

# 4 Vitamiin B12 energia ja kognitiivse tervise jaoks

Nagu me vananeme, muudavad seedetrakti muutused kehale imendumise ja kasutamise keerulisemaks Vitamiin B12 toiduallikatest.[12] Miks on see oluline? B-vitamiin-12 teeb palju selleks, et hoida meie keha terve ja energilisena, alates südame-veresoonkonna tervise ja tervete närvirakkude toetamisest kuni rolli mängimiseni ainevahetuses, vererakkude tootmises ja muudes.[12] Kuid seal on üks valdkond vitamiin B12 tasemed võivad vanuse tõttu mõjutada vanust -kognitiivne tervis.[13]

Isegi kerge puudus vitamiin B12 on seotud suurema riskiga kognitiivne tervisega seotud probleemid vanusega. [13] Vitamiin B12 optimaalse aju funktsiooni jaoks. Ja kuna keha on vähenenud võime neelata looduslikult vitamiin B12 meie toidust, kui me vanuses oleme, ütlevad eksperdid, et enamik üle 50-aastaseid täiskasvanuid peaks võtma a vitamiin B12 täiendada või süüa rikastatud toitu, et saada nende igapäevane täitmine. [12]

# 5 probiootikumid seedetrakti ja immuunsüsteemi tervisele

Rääkides seedetrakti muutustest, kas teadsite, et teie seedetrakti tervis on tihedalt seotud teie üldise heaoluga? Enamik immuunsüsteemi on teie soolestikus ja seedeprotsess annab elujõulisuse, alustades toitainete imendumisest. [14], [15] Niisiis tähendab teie keha tervena hoidmine ka teie tervet soolestiku mikrobiomi kasvatamist ja probiootikumid aitavad teil just seda teha.

Te olete tõenäoliselt varem probiootikume kuulnud, kuid te võite neid seostada ainult jogurtiga. Kuigi on tõsi, et mõnede jogurtitüüpide hulka kuuluvad probiootikumid, ei ole kõik neist tehtud ja te saate kõrgema kvaliteediga, sihipärase probiootilise toe mitmest kõrgemast tüvest. probiootilised toidulisandid meeldib Lee Swanson allkirjajoon Ultimate Probiotic Formula.

# 6 Aminohapped lihasedele ja palju muud

Kas te arvate, et aminohapped on mõeldud ainult kulturistidele või kehalise võimekusega? Pole võimalik! Aminohapped on olulised ehituskivid tervetele kehadele. [16] Meie rakud, lihased ja kuded vajavad neid tervena ja nad osalevad neurotransmitterite tootmisel, mis suurendavad vaimu ja keha heaolu. [16]

Üks oluline roll, mida aminohapped võivad mängida, on teie keha kasvuhormooni tootmise toetamine, mis, nagu võisite arvata, väheneb koos vanusega.[17] See vähenemine on seotud keha koostise muutustega, kaasa arvatud lahja keha mass, lihasjõud ja keharasv. [17]

Meie lemmik aminohapete lisandid meestele üle 50 on arginiin, ornitiin ja glutamiin.

Swanson Ultra Arginine AKG: See maksimaalse tugevusega L-arginiini lisand toetab lihaste taastumist ja energiat ning tervet verevoolu, et tagada hapniku ja toitainete optimaalne transport rakkudele.

Swanson Premium L-Ornitiini aminohape: Vaba vormi aminohape L-ornitiin on uurea tsükli võtmeisik ja aitab kõrvaldada liigset lämmastikku organismist.

Swanson Premium Glutamiin:Sellel aminohappelisandil on ainulaadne võime läbida vere / aju barjääri ja see aitab hoida teie meelt teravana, pakkudes samal ajal ka tervislike lihaste kütust.

# 7 CoQ10 südametervisele ja energiale

Koensüüm Q10 (CoQ10) on südame tervise ja rakuenergia jaoks kriitiliselt oluline toiteaine. [18],[19] Teie keha toodab osa sellest loomulikult, kuid tootmine väheneb pidevalt vanusega.[18],[19] CoQ10 madal tase on seotud südame-veresoonkonna probleemidega, nii et CoQ10 lisamine teie terviserutiini 50-ndates eluaastates või isegi varem on hea mõte optimaalse tervise edendamiseks.[19] CoQ10 on ka statiine tarvitavate inimeste populaarne toidulisand, kuna CoQ10 võib aidata vähendada statiinide lihastega seotud mõju.[19]

CoQ10 lisandeid on kahte tüüpi -ubikinol ja ubikinoon. Ubiquinol on teie keha kasutatav CoQ10 aktiivne vorm, kuid teie keha muundab ubikinooni ubikinoliks. [19] Teine vananemisega seotud CoQ10 tegur on see, et teie keha võib kaotada ka oma võime teha seda muundamist teie vanusena, nii et eksperdid ütlevad, et ubikvinoolilisandite võtmisest võivad vanemad inimesed rohkem kasu saada. [18], [19]

# 8 Ühised hooldusvahendid

Mida sa oma noorematest aastatest kõige rohkem unustad? Kui loendi ülemises osas on agility, paindlikkus ja suhteliselt mugavad liigesed, on teil valikuvõimalusi! Ühised hooldusvahendid on suurepärased, et aidata teil hoida oma kehalise aktiivsuse taset nii vähe häiriva või aeglustava kui võimalik. Need võivad olla kasulikud ka selleks, et anda oma kehale toitumine, mida ta vajab tulevaste ühiste terviseprobleemide lahendamiseks.

Swanson Pure Science Herbals Pure Joint Formula on meie ühiste hoolduslisandite loendi ülaosas. See on uuenduslik taimne segu, millel on kliiniliselt uuritud koostisosad, mis on andnud tulemuseks liigeseid nii vähe kui 7 päeva! [20]

A glükoosamiini ja kondroitiini kombinatsioonvalem on ka suurepärane võimalus liikuvuse edendamiseks ja tervete sidekude toetamiseks. [21]

Isegi kui teie liigesed tunnevad end endiselt suurepäraselt, võib teile kasu olla glükoosamiini lisamisest oma rutiini, et aeglustada kõhre looduslikku lagunemist, mis toimub vananedes. [21]

# 9 Saw Palmetto eesnäärme toetuseks

Härrased, see ei ole saladus, mida teie eesnäärme tõttu vanuse ajal vajate. Teie eesnäärme loomulikult kasvab vananedes ja see võib hakata avaldama survet teie põisele, mis omakorda võib mõjutada urineerimist. [22] Mida saate teha, et aidata teil vanuse ajal toetada eesnäärme tervist? Proovige näha palettot, tugevat ürdi ja kõige sagedamini tarbitud lisandit testosterooni taseme ja eesnäärme tervise toetamiseks. [23],[24]

Saepaletto on loomulik rasvhapete ja taimsete steroolide allikas, et edendada tervet eesnääret, tervet kuseteede voolu ja sagedust ning see võib aidata säilitada hormonaalset tasakaalu. [24] Proovige seda Swanson Premium Saw Palmetto.

# 10 Alpha Lipoic Acid

Aita hoida ennast noorena, elujõulisena ja tervena, saades iga päev rohkem alfa-lipiidhapet (ALA). ALA on organismis loomulikult toodetud antioksüdantide rasvhape, mis leidub teatavates toitudes, näiteks punase liha, maksa, õlle pärmi ja väiksemates kogustes mõnedes puu- ja köögiviljades. [25] Seda nimetatakse mõnikord ka universaalseks antioksüdandiks, kuna ALA lahustub nii vees kui ka rasvas.[26]

Teadlased ütlevad, et tüüpiline lääne toit ei sisalda piisavalt ALA-d, mistõttu ALA täiendab meie peamist allikat. [25] Täiendavalt näitavad uuringud, et ALA aitab regenereerida teisi antioksüdante, sealhulgas C-vitamiin, E-vitamiin ja glutatioon, ning see võib aidata edendada kõike alates südame- ja maksa tervisest kuni energia ainevahetuseni ja tervislikule nahale - kõik võtmed vananemisele graatsiliselt (ja tervislikult). [25] Uurijad on uurinud ka ALA potentsiaali tervete närvide, kehakaalu, nägemise ja muu toetuse toetamisel. [26]

Toetage oma tervist ja heaolu kõrgema ALA allikaga Swanson Ultra R-fraktsioon Alpha lipoiinhape - topeltjõuduuenduslik ALA valem, mis sisaldab R- ja S-isomeeride 50-50 ratseemilist segu, mis annab teile alfa-lipoehappe eelised koos suurema täienduse stabiilsusega.

Tervis meestele üle 50 aasta

Täielik toitumine on oluline igas vanuses ning see hõlmab söömist, mis keskendub tõelisele toidule, ja saada palju harjutusi, et toetada teie eesnäärme tervist. Kuid kuna tervise ja heaolu vajadused muutuvad iga elu rikastava aastakümne jooksul, on oluline, et te olete kursis oma keha vajalikkusega, kui see vananeb, ja uurige spetsiifilisi toitaineid, nagu ülalpool loetletud, mis toetavad tervemat tulevikku.

Võite nautida 21 parimat toidulisandit ja vitamiinid meeste tervisele.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Märkused ja viited

  1. Magnesium teabeleht tervishoiutöötajatele. Riiklikud terviseasutused. (Juurdepääs 07/11/2018) [] []
  2. Magnesium puudus taimedes: kiireloomuline probleem. ScienceDirect. (07/17/2018) [] []
  3. Magnesium ja aju: originaal Chill Pill. (07/17/2018) []
  4. magnesium tarbimise ja depressiooni ning ärevuse seos kogukondlikes täiskasvanutel: Hordalandi terviseuuring. PubMed (Juurdepääs 2/15/2018) []
  5. Magnesium ime (teine väljaanne). Carolyn Dean, MD, ND Avaldatud 8-15-2017. (17.07.2018) []
  6. D-vitamiini defitsiit tõuseb USAs, uuring ütleb. Scientific American. (Juurdepääs 07/11/2018) []
  7. D-vitamiini teabeleht tervishoiutöötajatele. Riiklikud terviseasutused. (Juurdepääs 07/11/2018) [] []
  8. Kaltsium ja D-vitamiin: oluline igas vanuses. Riiklikud terviseasutused. (Juurdepääs 07/11/2018) []
  9. Anderson, David. (2017). Aeg D-vitamiini suuniste muutmiseks? William Reed Business Media.(Juurdepääs 7. märtsil 2018) []
  10. 17 Omega-3 rasvhapete teaduspõhised eelised. Healthline. (Juurdepääs 07/12/2018) [] []
  11. Omega-3 lisand võib säästa 12,6 miljardit eurot aastas südamehaiguste kulutustes. NutraIngredients. (Juurdepääs 07/11/2018) []
  12. Täiendused teie 50ndate, 60ndate ja 70-ndate aastate jaoks. AARP. (Juurdepääs 07/12/2018) [] [] []
  13. B12-vitamiini teabeleht tervishoiutöötajatele. Riiklikud terviseasutused. (Juurdepääs 07/12/2018) [] []
  14. Probiotikumid aitavad 80% immuunsüsteemist teie GI-traktis. Terviseteaduste instituut. (07/17/2018) []
  15. Sinu soole tunne: tervislikum seedesüsteem tähendab tervemat teid. NYU Langone Health. (07/17/2018) []
  16. Amino revolutsioon. Robert Erdman, PH.D. & Meirion Jones. (07/17/2018) [] []
  17. Kasvuhormoon vananemisel. Riiklik biotehnoloogia teabe keskus.(17.07.2018) [] []
  18. Koensüüm Q10: oluline toitained. USA Rahvusraamatukogu. (Juurdepääs 03/20/2018) [] [] []
  19. CoQ10: Millised on südamehaigused? Cleveland HeartLab (Juurdepääs 03/20/2018) [] [] [] [] [] []
  20. Scutellaria baicalensise ja Acacia catechu ekstraktide kombinatsioon põlve osteoartriidiga seotud liigeste ebamugavuste lühiajaliseks sümptomaatiliseks leevendamiseks. Ravimite ajakiri. (Juurdepääs 02/09/2018) []
  21. Glükoosamiini ja kondroitiinsulfaadi mõju OA kõhre ainevahetusele: Outlooki teised toitainepartnerid Eriti omega-3 rasvhapped. Rahvusvaheline reumatoloogia ajakiri. [] []
  22. Miks eesnäärme vanus kasvab. Kliiniline nõustaja mai 2009. (07/17/2018) []
  23. Rasvhappe ja fütosterooli sisaldus kaubanduslike saematerjalide lisandites. USA Rahvusraamatukogu. (07/17/2018) []
  24. Saw Palmetto: Kasutamine, annustamine ja kõrvaltoimed. Medical News Täna. (07/17/2018) [] []
  25. Alfa-lipoiinhape toidulisandina: molekulaarsed mehhanismid ja terapeutiline potentsiaal. USA Rahvusraamatukogu. (07/17/2018) [] [] []
  26. Alfa-lipoiinhape. Michigani ülikooli meditsiin. (07/17/2018) [] []

Jäta vastus

Peamenüü

Eelistused

  • Valuuta
  • Keel
  • Kohaletoimetamise riik
Peamenüü

Rahvusvahelised saidid