Viljakus

Lugemisaeg: < 1 minut

Meeste jaoks

Sa pead teadma tsink ja sperma: sperma on rikas tsink, iga ejakulatsioon sisaldab 5 mg tsink mis on 1/3 igapäevastest miinimumnõuetest. Alates sellest ajast tsink stabiliseerib ja kaitseb sperma lagunemast igaühe jaoks, kes peab teda suurendama tsink kui ta üritab last.

Mehed, kes on seksuaalselt aktiivsemad kui teised, võivad kaotada rohkem tsink päevas spermas, kui nad suudavad oma toitumises sammu pidada. Vähemalt 15-20 mg Tsink on vaja sammu pidada!

Naistele

Kui te üritate last, peate olema eriti ettevaatlik, mida süüa: Te peate piirama kofeiini ja alkoholi ning lõpetama suitsetamise. Kõige olulisem on tagada, et sööte piisavalt valku, nagu munad, mahepõllumajanduslik liha ja valge kala (mitte karploomad). Nagu rohelised ja juurviljad, pruun riis ja mitte-happelised puuviljad, piirake seega apelsine ja rabarberit.

Teil võib tekkida vajadus võtta B-vitamiini, Magnesium sisaldav Magnesium Raud, seleen, C-vitamiin ja eriti foolhape.

Sul on vaja ka Omega 3 kalaõli ja D-vitamiin immuunsüsteemi tasakaalustamiseks. Teie partner peaks sööma samal viisil ka oma sperma tugevdamiseks.

Nüüd on teada, et mida iganes naine enne sünnitust teeb ja raseduse ajal valmistab tütre munarakke emakas olles, nii et iga naine vastutab ka oma vanaisa tütre munade kvaliteedi eest. Üsna vastutustundlik, see on järjekordne põhjus tervisliku toitumise söömiseks enne rasedust ja raseduse ajal.

Jäta vastus

Peamenüü

Eelistused

  • Valuuta
  • Keel
  • Kohaletoimetamise riik
Peamenüü

Rahvusvahelised saidid